مرکز مستقل پلیس فتا مجهز به امکانات فنی روز چهارشنبه با حضور فرمانده انتظامی لرستان در الیگودرز افتتاح شد.
×
×

فعالیت مرکز مستقل پلیس فتا در شهرستان الیگودرز

  • کد نوشته: 30001
  • ۱۴۰۰-۰۱-۲۶
  • ۰
  • مرکز مستقل پلیس فتا مجهز به امکانات فنی روز چهارشنبه با حضور فرمانده انتظامی لرستان در الیگودرز افتتاح شد.
    فعالیت مرکز مستقل پلیس فتا در شهرستان الیگودرز
  • تبلیغ هدفمند
    مرکز مستقل پلیس فتا در شهرستان الیگودرز فعال شد
    فعالیت مرکز مستقل پلیس فتا در شهرستان الیگودرز

    مرکز مستقل پلیس فتا مجهز به امکانات فنی روز چهارشنبه با حضور فرمانده انتظامی لرستان در الیگودرز افتتاح شد.

    سردار مهدیان نسب فرمانده نیروی انتظامی استان در مراسم افتتاحیه مرکز پلیس فتای الیگودرز اظهار داشت: از امروز فضای مجازی شهرستان از طریق این مرکز رصد و کنترل می شود.

    وی افزود: پارسال با کنترل های پلیسی و اطلاعاتی که صورت گرفت جرایم جنایی و خشن در الیگودرز رخ نداد و سرقت های بزرگ کاهش یافت اما سرقت های خرد ۱۰ درصد افزایش داشته است.

    وی با اشاره به گستردگی حوزه جغرافیایی الیگودرز و بعد مسافت با مرکز استان گفت: ناوگان خودرویی نیروی انتظامی این شهرستان به طور کامل نوسازی شده است و امکانات و تجهیزات مناسبی نیز در اختیار قرار خواهد گرفت تا در مدیریت موضوعات امنیتی، پیشگیری از جرم و مقابله با آن تسهیل شود.

    سردار مهدیان نسب همچنین با اشاره به مزایای پایش تصویری برای پیشگیری از وقوع جرم و افزایش امنیت افزود: استقرار پایش تصویری یا سامانه‌های هوشمند نظارتی در بعضی از شهرهای لرستان اجرا شده است.

    وی ادامه داد: چنانچه شهرداری الیگودرز بتواند تجهیزات این سامانه را تامین کند نیروی انتظامی آمادگی دارد با تامین نیروی فنی در حوزه پیشگیری و کشف جرم اقدام نماید.

    امیرهوشنگ فتحی رییس دادگستری الیگودرز نیز با اشاره به اینکه این شهرستان از مناطق امن لرستان است گفت: راه اندازی سامانه پایش تصویری یکی از مطالبات مردم و مسوولان شهرستان به منظور  پیشگیری و کاهش جرم و حفاظت از اموال عمومی است.

    به گفته سردار مهدیان نسب تاکنون مرکز پلیس فتا به جز در مرکز لرستان در بروجرد و کوهدشت فعال بوده و به تازگی در الیگودرز و دورود نیز افتتاح شده است.

    گفتنی است پنج میلیارد ریال برای راه اندازی مرکز مستقل پلیس فتای الیگودرز هزینه شده است.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *