شهردار خمین گفت:طرح تجمیع پلاک‌های آبی و کد پستی دراین شهر از پارسال آغاز شده و تاکنون ۳ هزار پلاک آبی در واحدهای های مسکونی خمین نصب شده است.
×
×

نصب۳ هزار پلاک آبی در واحدهای مسکونی خمین

  • کد نوشته: 30005
  • ۱۴۰۰-۰۱-۲۶
  • ۰
  • شهردار خمین گفت:طرح تجمیع پلاک‌های آبی و کد پستی دراین شهر از پارسال آغاز شده و تاکنون ۳ هزار پلاک آبی در واحدهای های مسکونی خمین نصب شده است.
    نصب۳ هزار پلاک آبی در واحدهای مسکونی خمین
  • تبلیغ هدفمند
    ۳ هزار پلاک آبی در واحدهای مسکونی خمین نصب شد
    نصب۳ هزار پلاک آبی در واحدهای مسکونی خمین

    شهردار خمین گفت:طرح تجمیع پلاک‌های آبی و کد پستی دراین شهر از پارسال آغاز شده و تاکنون ۳ هزار پلاک آبی در واحدهای های مسکونی خمین نصب شده است.

    «ابوالفضل مرتضیان« در نشست با اصحاب رسانه با اشاره به سامانه یکپارچه نشانی ایرانیان(جی نف)، افزود: پلاک‌گذاری واحدهای مسکونی در راستای اجرای طرح جی نف است و برای هر مکان یک نشانی استاندارد مشخص می‌شود.
    وی اضافه کرد: پیش بینی می شوددر نیمه نخست سال جاری ۲۰ هزار پلاک آبی در خمین نصب شود.
    شهردار خمین درباره ویژگی های تعرفه امسال گفت: نخستین ویژگی این تعرفه  حمایت از مالکانی است که نسبت به اخذ پروانه ساخت بر مبنای اصول شهرسازی اقدام می‌کنند و دریافت بیشترین تعرفه از افرادی که بدون مجوز و یا برخلاف مجوز صادره بنا ایجاد می‌کنند و یا تغییر کاربری می‌دهند.
    مرتضیان حمایت از محله‌های کم‌برخوردار و حاشیه‌ای شهر نسبت به مرکز شهر را ز دیگر ویژگی های تعرفه سال جاری دانست و ادامه داد:  سیاست‌گذاری تعرفه برای تمرکززدایی واحدهای تجاری و هدایت ساخت واحدهای تجاری به سمت مناطق حاشیه شهر است.
    وی، اعمال رویه‌ تشویقی برای پرداخت به موقع عوارض و  حمایت از کلیه کسبه و فعالان اقتصادی سطح شهر را از دیگر ویژگی های تعرفه امسال شهرداری خمین بیان کرد.
    شهردار خمین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تهیه طرح چشم‌انداز پنج ساله خمین گفت: برنامه توسعه خمین به‌ منظور جلوگیری از سلیقه کاری برای پنج سال آینده تهیه شده است و این برنامه از امسال اجرایی می شود.
    مرتضیان اضافه کرد: طرح مطالعاتی جمع‌آوری آبهای سطحی خمین، طرح جامع ساماندهی ترافیک شهری، طرح زیبتاسازی رودخانه خمین و پارکینگ طبقاتی به منظور اجرا در برنامه پنج ساله خمین تهیه شده است.
    وی گفت: تکمیل طرح جامع تفرجگاه بوجه و حصارکشی پارک بانوان تهیه شده است  و پس از تصویب در دستگاه های اجرایی  مرتبط اجرایی می‌شود.
    شهردار خمین گفت: تبدیل این شهر به شهر مطلوب به زیرساخت هایی نیاز دارد و ریل گذاری تحقق آن در خمین انجام شده است.
    مرتضیان افزود: به‌منظورایجاد آرامش و بهداشت روانی شهروندان ساخت شهرک شماغل مزاحم در این شهر ضروری است.  

    ۷۲ هزار نفر جمعیت شهری خمین است.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *