×
×

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان
اجرای۷۵برنامه‌فرهنگی به‌مناسبت ماه‌رمضان در سمنان

  • کد نوشته: 30082
  • ۱۴۰۰-۰۱-۲۷
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، فرشید فلاح روز پنجشنبه به رسانه‌ها ابراز داشت: از این تعداد، ۱۰ عنوان فعالیت در شهرستان سمنان، ۲۰ عنوان در شهرستان شاهرود، ۱۴ عنوان در دامغان، ۹ عنوان در آرادان، هفت عنوان در شهرستان میامی، ۶ عنوان در گرمسار، پنج عنوان در سرخه و چهار عنوان در شهرستان مهدیشهر اجرا می شود.
    اجرای۷۵برنامه‌فرهنگی به‌مناسبت ماه‌رمضان در سمنان
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: بیش از ۷۵ عنوان برنامه و فعالیت فرهنگی هنری با همکاری ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌ها و موسسه‌ها و مراکز قرآنی به مناسبت ماه مبارک رمضان در استان سمنان اجرا می‌شود.

    اجرای۷۵برنامه‌فرهنگی به‌مناسبت ماه‌رمضان در سمنان
    اجرای۷۵برنامه‌فرهنگی به‌مناسبت ماه‌رمضان در سمنان
    اجرای۷۵برنامه‌فرهنگی به‌مناسبت ماه‌رمضان در سمنان

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، فرشید فلاح روز پنجشنبه به رسانه‌ها ابراز داشت: از این تعداد، ۱۰ عنوان فعالیت در شهرستان سمنان، ۲۰ عنوان در شهرستان شاهرود، ۱۴ عنوان در دامغان، ۹ عنوان در آرادان، هفت عنوان در شهرستان میامی، ۶ عنوان در گرمسار، پنج عنوان در سرخه و چهار عنوان در شهرستان مهدیشهر اجرا می شود.

    وی هدف از برگزاری این برنامه ها را استفاده از فضای معنوی ماه مبارک رمضان و توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی و معنوی در جامعه بیان کرد و افزود: با توجه به شرایط جامعه از نظر شیوع ویروس کرونا این فعالیت ها و برنامه ها با استفاده از بستر فضای مجازی اجرا می‌شود.

    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: تفسیر و قرائت روزانه یک جزء قرآن کریم، ارائه سخنرانی های تربیتی و دینی ویژه مادران قرآن آموزان تحت پوشش و برگزاری مسابقات فرهنگی و قرآنی در فضای مجازی از جمله مهمترین برنامه های فرهنگی، هنری و دینی ویژه ماه مبارک رمضان در این استان است.

    فلاح افزود: با توجه به اینکه موسسه برگزار کننده هر برنامه متفاوت است، نحوه مشارکت مردم در هر برنامه به صورت مجزا از طریق تارنمای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان به آدرس “www.semnan.farhang.gov.ir” به اطلاع شهروندان می‌رسد.

    در استان سمنان بیش از ۵۰ موسسه قرآن و عترت زیر پوشش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت دارند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *