×
×

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی گلستان
کشف۲۲۲کیلوموادخانه مان سوز در گلستان

  • کد نوشته: 30093
  • ۱۴۰۰-۰۱-۲۷
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین سرهنگ "مجید زائری" در گفت و گو با پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس ازانجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یکی از سوداگران مرگ شدند.
    کشف۲۲۲کیلوموادخانه مان سوز در گلستان
  • تبلیغ هدفمند

    رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان از کشف ۱۷۲ کیلو تریاک و ۵۰ کیلو حشیش در یک عملیات موفقیت پلیسی خبر داد.

    کشف۲۲۲کیلوموادخانه مان سوز در گلستان

    کشف۲۲۲کیلوموادخانه مان سوز در گلستان
    کشف۲۲۲کیلوموادخانه مان سوز در گلستان

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین سرهنگ “مجید زائری” در گفت و گو با پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس ازانجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یکی از سوداگران مرگ شدند.

    وی افزود: طی بررسی های تخصصی پلیس مشخص شد متهم قصد جابه جایی مواد مخدر را با یک دستگاه خودرو از طریق یکی از محورهای مواصلاتی استان را دارد که بلافاصله تیمی ویژه از ماموران به محل مورد نظر اعزام شدند.

    رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بیان کرد: ماموران پس از چندین ساعت کار اطلاعاتی موفق شدند خودرو مورد نظر را شناسایی و در عملیاتی موفقیت آمیز آن را متوقف کنند.
    این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازرسی از این خودرو ۱۷۲کیلو تریاک و ۵۰ کیلو حشیش کشف و یک متهم نیز دستگیر شد.
    سرهنگ زائری با تاکید بر مقابله بی امان پلیس با سوداگران مرگ، خاطر نشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.
    وی به دستگیری ۲۱ قاچاقچی و یک هزار و ۵۰۰ خرده فروش مواد مخدر از ابتدای سال جاری تاکنون اشاره کرد و گفت: طی این مدت ۲ تن و ۵۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف که ۱۵۰ درصد رشد را نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان می دهد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *