×
×

استاندار خراسان شمالی
بایدشتاب برق‌رسانی به شهرک صنعتی اسفراین افزایش یابد

  • کد نوشته: 30101
  • ۱۴۰۰-۰۱-۲۷
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان شمالی محمدعلی شجاعی روز پنجشنبه در نشست بررسی روند اجرای پروژه برق رسانی به شهرک صنعتی اسفراین اظهار داشت: تاخیر در این امر، آسیب به مردم و تولیدکننده است.
    بایدشتاب برق‌رسانی به شهرک صنعتی اسفراین افزایش یابد
  • تبلیغ هدفمند

    استاندار خراسان شمالی با انتقاد از تاخیر در برق رسانی به شهرک صنعتی اسفراین، خواستار شتاب بخشی در اجرای این پروژه شد.

    بایدشتاب برق‌رسانی به شهرک صنعتی اسفراین افزایش یابد

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان شمالی محمدعلی شجاعی روز پنجشنبه در نشست بررسی روند اجرای پروژه برق رسانی به شهرک صنعتی اسفراین اظهار داشت: تاخیر در این امر، آسیب به مردم و تولیدکننده است.

    وی خواستار  ارائه گزارش در زمینه چرایی تاخیر در اجرای پروژه برق رسانی به شهرک صنعتی اسفراین شد.

    شجاعی افزود: اسفراین شهری صنعتی است از این رو، اجرای چنین پروژه هایی باید با شتاب انجام شود.

    وی تصریح کرد: علل تاخیر در اجرای این پروژه از جمله پیمانکار و مشاور پروژه تا سه روز آینده باید به صورت شفاف و مستند بیان مسائل فنی و ماهیت آن هم تشریح شود.

     استاندار خراسان شمالی خاطرنشان کرد : شرکت توزیع برق استان هم ادامه روند کار را نیز مورد تایید قرار دهد.

    به گزارش ایرنا مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی دی ماه پارسال گفته بود که برای احداث پست برق ۱۳۲.۲۰ کیلوولت شهرک صنعتی اسفراین اعتباری بالغ‌بر ۳۸۷ میلیارد ریال موردنیاز است.

    سیاوش وحدت اظهار داشت: با احداث پست برق ۱۳۲.۲۰کیلوولت شهرک صنعتی اسفراین و خط ۱۳۲کیلوولت دومداره ارتباطی، ظرفیت برق در شهرک صنعتی اسفراین افزایش خواهد یافت.

    مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی تأکید کرد : تأمین کامل اعتبار احداث این پست برق به حمایت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استانی نیاز دارد. 

    شهرک صنعتی اسفراین با مساحت ۹۸ هکتار، دارای امکانات زیربنایی موردنیاز متقاضیان سرمایه‌گذاری است و هم‌اکنون تعداد ۲۵ واحد صنعتی درزمینهٔ های مختلف تولیدی در این شهرک صنعتی فعال هستند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *