×
×

رییس اداره کمیته امداد منطقه یک گنبدکاووس
کمک۹۳میلیاردریالی گنبدی هاسال گذشته به کمیته امداد

  • کد نوشته: 30120
  • ۱۴۰۰-۰۱-۲۷
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین محمد باقرپور پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: بیشترین کمک مردم گنبدکاووس به کمیته امداد منطقه یک این شهرستان در حوزه پرداخت زکات به مبلغ ۴۹ میلیارد و ۸۱۴ میلیون ریال بود.
    کمک۹۳میلیاردریالی گنبدی هاسال گذشته به کمیته امداد
  • تبلیغ هدفمند

    رییس اداره کمیته امداد منطقه یک گنبدکاووس گفت که مردم و نیکوکاران این شهرستان مرزی پارسال ۹۳ میلیارد ریال از طریق صندوق صدقات، پرداخت زکات، جشن نیکوکاری و عاطفه‌ها، کمک به طرح ایتام و محسنین و تهیه سبد کالا به این نهاد کمک نقدی و کالایی داشتند.

    کمک۹۳میلیاردریالی گنبدی هاسال گذشته به کمیته امداد

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین محمد باقرپور پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: بیشترین کمک مردم گنبدکاووس به کمیته امداد منطقه یک این شهرستان در حوزه پرداخت زکات به مبلغ ۴۹ میلیارد و ۸۱۴ میلیون ریال بود.

    وی کمک ۲ میلیارد ریالی از طریق صندوق صدقات و کمک ۱۲ میلیارد ریالی به طرح ایتام و محسنین را از کمک‌های نقدی مردم گنبدکاووس به کمیته امداد منطقه یک این شهرستان درسال گذشته اعلام کرد و افزود: هم اکنون این نهاد هفت هزار و ۲۴۵ خانوار با جمعیت ۱۳ هزار و ۱۶۴ نفر زیرپوشش دارد.

    باقرپور از فعال بودن ۲۳ مرکز نیکوکاری زیرنظر کمیته امداد منطقه یک گنبدکاووس خبر داد و اضافه کرد: در سال گذشته کمک های خوبی از طریق این مراکز جهت تهیه سبد کالا و توزیع آن بین نیازمندان در محلات صورت گرفت که یک فقره آن به ارزش هفت میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال بود.

    رییس کمیته امداد منطقه یک گنبدکاووس با قدردانی از کمک‌های مردم به این نهاد، برلزوم استمرار کمک‌های مردمی در ماه رمضان تاکید کرد و گفت: مردم و نیکوکاران می‌توانند در این ماه مبارک کمک‌های خود را به صورت حضوری به کمیته امداد و ۲۳ مرکز نیکوکاری آن در محلات و یا از طریق سامانه #۰۱۷۱۱*۸۸۷۷* و نیز واریز به شماره حساب بانک ملی ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ با شناسه پرداخت ۸۸۰۳۰۴۳۰۸ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۸۹۹۴ واریز نمایند.

    وی افزود: کمیته امداد در ماه مبارک رمضان دو طرح “ایران همدل” و “ایران مهربان” دارد که اولی برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی و کالایی مردم و نیکوکاران برای اطعام (سحری و افطاری) و سبد کالا و دومی برای حمایت مالی از طرح اکرام ایتام و محسنین است که علاقمندان می توانند با ارسال عدد یک یا ۲ به شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۱۷ در یکی از این دو طرح یا هر دو مشارکت داشته باشند.

    باقرپور اضافه کرد: کمیته امداد منطقه یک گنبدکاووس برای ماه مبارک رمضان برنامه پخت ۹۵ هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم با راه اندازی ۱۵ آشپزخانه مهدوی توسط ۱۵ مرکز نیکوکاری زیرمجموعه این اداره و تهیه حداقل یک سبد کالایی برای تمامی هفت هزار و ۲۴۵ خانوار زیرپوشش و نیز پیدا کردن حامی برای ۱۸۱ یتیم و فرزند خانوارهای نیازمند دارد.

    به گفته وی، کمیته امداد درحال حاضر ۹۸۲ یتیم و فرزند طرح محسنین دارد که هزار و ۶۳۷ نفر از نیکوکاران از این ایتام حمایت مالی می‌کنند.

      رییس کمیته امداد منطقه یک گنبدکاووس همچنین به برخی کمک‌های این نهاد به خانوارهای زیرپوشش اشاره کرد و گفت: پارسال ۱۲۳ میلیارد ریال تسهیلات برای اجرای ۳۱۲ طرح اشتغالزایی، ۳۲ میلیارد و ۸۱۸ میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه کارگشایی به ۴۸۴ نفر، هشت میلیارد و ۴۱۶ میلیون ریال جهیزیه به ۱۷۱ نوعروس، پنج میلیارد و ۴۳۹ میلیارد ریال بابت تعمیرات یا احداث مسکن به ۲۴۹ خانوار و یک میلیارد و ۹۹۴ میلیون ریال کمک هزینه اجاره مسکن به ۱۶۶ خانوار پرداخت کرد.

    باقرپور، برگزاری ۵۱۰ دوره کلاس آموزش خانواده و فعالیت‌های فرهنگی از طریق فضای مجازی، کمک هزینه رفع سوء تغذیه به ۱۱۰ کودک زیر پنج سال به مبلغ کل یک میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال و پرداخت کمک‌ هزینه لوازم بهداشتی و فرانشیز بیمه تکمیلی مددجویان را از دیگر خدمات کمیته امداد منطقه یک گنبدکاووس درسال گذشته برشمرد.

    کمیته امداد شهرستان ۳۷۰ هزار نفری گنبدکاووس به دلیل جمعیت و وسعت بالا و نیز با هدف رسیدگی بهتر به مددجویان و نیازمندان، از سال ۹۵ به دو منطقه یک و دو تبدیل شد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *