×
×

استاندار خراسان شمالی
صدوردستورات لازم برای مشکل سازمان پسماند استان

  • کد نوشته: 30201
  • ۱۴۰۰-۰۱-۲۸
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی محمدعلی شجاعی روز جمعه در نشستی با برخی مدیران استانی و شهری، عمل به مفاد قانون مدیریت پسماندها را تنها راه حل مشکلات سازمان پسماند استان دانست و افزود: این موضوع و تصمیمات آن در حوزه شهری است و مدیریت شهری نباید ناکارآمدی نشان دهد.
    صدوردستورات لازم برای مشکل سازمان پسماند استان
  • تبلیغ هدفمند

    استاندار خراسان شمالی گفت: مشکلات اخیر سازمان پسماند استان بررسی و دستورات لازم برای حل آن صادر شد.

    صدوردستورات لازم برای مشکل سازمان پسماند استان

     به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی محمدعلی شجاعی روز جمعه در نشستی با برخی مدیران استانی و شهری، عمل به مفاد قانون مدیریت پسماندها را تنها راه حل مشکلات سازمان پسماند استان دانست و افزود: این موضوع و تصمیمات آن در حوزه شهری است و مدیریت شهری نباید ناکارآمدی نشان دهد.

     بر اساس این گزارش در این جلسه با دستور استاندار بر اساس مصوبات اخیر مسوولان استانی و شهری مقرر شد با تغییر اساسنامه و ادغام سازمان پسماند استانی در اداره پسماند بجنورد مشکلات این حوزه برطرف و نگرانی کارگران آن رفع شود.

    همچنین فرایند اداری آن نیز در هفته آینده با برگزاری جلسات لازم شورای شهر و تطبیق فرمانداری بجنورد و اعزام گروهی از نمایندگان دستگاههای متولی پسماند به وزارت کشور به سرعت انجام گیرد.

    شماری از کارکنان سازمان پسماند دوشنبه گذشته در مقابل فرمانداری بجنورد برای حل مشکلات خود تجمع کرده بودند.

    شهر بجنورد ۲۱۰ هزار نفر جمعیت دارد و روزانه ۱۳۷ تن زباله در این شهر جمع‌آوری می شود.  

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *