×
×

رئیس هیات فوتبال فارس
پخش‌زنده مسابقات‌فوتبال تیم‌های‌دسته‌یکی فارس

  • کد نوشته: 30255
  • ۱۴۰۰-۰۱-۲۸
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، غلامعلی هنرپیشه در مصاحبه با ایرنا افزود: علاقه مندان در شرایط کرونایی نمی توانند به ورزشگاه بروند و لازم است از طریق گیرنده های خود در منزل بازی ها را تماشا کنند که این هم حق آنهاست.
    پخش‌زنده مسابقات‌فوتبال تیم‌های‌دسته‌یکی فارس
  • تبلیغ هدفمند

     رئیس هیات فوتبال فارس درباره پخش زنده مسابقات فوتبال لیگ دسته یک از طریق صدا و سیمای استان گفت:طی نشستی که با مسوولان صدا و سیما ، مدیران باشگاه قشقایی و فجر و مدیر کل ورزش و جوانان داشتیم مقرر شد این مسابقات به صورت زنده پخش شود.

    پخش‌زنده مسابقات‌فوتبال تیم‌های‌دسته‌یکی فارس
    پخش‌زنده مسابقات‌فوتبال تیم‌های‌دسته‌یکی فارس
    پخش‌زنده مسابقات‌فوتبال تیم‌های‌دسته‌یکی فارس

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، غلامعلی هنرپیشه در مصاحبه با ایرنا افزود: علاقه مندان در شرایط کرونایی نمی توانند به ورزشگاه بروند و لازم است از طریق گیرنده های خود در منزل بازی ها را تماشا کنند که این هم حق آنهاست.

    وی گفت: دیدار تیم هایی فجر شهید سپاسی شیراز و مس کرمان از هفته بیست و یکم مسابقات فوتبال دسته یک از ساعت ۲۰  دوشنبه سی ام فروردین ماه پس از افطار در ورزشگاه شهید دستغیب در صورتی که نور آن به میزان مناسب ۹۰۰ لوکس (واحد اندازه گیری روشنایی الکتریکی) برسد برگزار می شود.

    هم اینک در جدول رده بندی پس از انجام ۲۰ بازی تیم مس کرمان با ۳۸ امتیاز همچنان صدر جدول را حفظ کرد، استقلال خوزستان با ۳۴ امتیاز و  فجر سپاسی هم با همین تعداد امتیاز و تفاضل گل کمتر به ترتیب دوم و سوم شدند.

    همچنین تیم قشقایی هم با ۲۰ امتیاز همچنان  در رده پانزدهم جدول باقی ماند.

    تیم فجر در هفته بیست و یکم این  رقابت ها  سی ام  فروردین ما درشیراز و در یک بازی حساس میزبان تیم صدرنشین مس کرمان است و تیم قشقایی هم در همین روز میهمان تیم رایکا بابل است.

    در رقابت های فوتبال دسته یک کشور ۱۸ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۴ بازی تیم های اول و دوم جدول جواز حضور در لیگ برتر دوره بیست و یکم را کسب خواهند کرد و ۲ تیم انتهای جدول راهی لیگ دسته دوم می شوند.

    نود ارومیه با ۱۷ و گل ریحان البرز با ۱۴ امتیاز در خطر سقوط قرار دارند

    نبود زمین چمن با کیفیت برای مسابقات در فارس  

    رئیس هیات فوتبال فارس بیان داشت:  نداشتن یک زمین چمن با کیفیت مناسب از معضلات فوتبال کلان شهر شیراز و استان فارس است که بارها با اعتراض تیم های میهمان و میزبان روبرو بوده است.

    وی اضافه کرد: ازآنجا که زمین ورزشگاه پارس زیر کشت رفته است نمی توانیم در این  زمین مسابقه برگزارکنیم زیرا حداقل ۲ ماه نیاز است تا چمن خوب رشد کند و آن هم در صورتی  که اساسی کار شده باشد.

    ورزشگاه شهید دستغیب هیچ امکاناتی برای برگزاری مسابقه ندارد

    هنرپیشه ادامه داد: پیش از شروع دور برگشت لیگ دسته یک، تیم فوتبال فجر سپاسی درخواست کرد تا مسابقات این تیم در ورزشگاه شهید دستغیب برگزار شود که این ورزشگاه برای انجام مسابقات لیگ هیچ امکاناتی که مورد تایید سازمان لیگ فوتبال باشد، ندارد.

    وی گفت: زمین چمن مصنوعی ورزشگاه دستغیب تبدیل به موکت شده است که با زمین آسفالت هیچ فرقی ندارد با این حال با رایزنی با فدراسیون فوتبال مجوز گرفتیم، فعلا بازی تیم فجر برابر مس کرمان که دوشنبه سی ام فروردین ماه در شیراز برگزار می شود در این ورزشگاه  که امکان آسیب دیدگی بازیکنان زیاد است انجام شود، زیرا  ناگزیر هستیم و چاره نداریم.

    رئیس هیات فوتبال فارس به ورزشگاه حافظیه هم اشاره کرد و افزود: این ورزشگاه قدیمی که در مکان بسیار خوبی در شیراز واقع شده است باید به وضعیت آن به طور اساسی رسیدگی کنند.

    وی اضافه کرد: هم اینک کارهایی در ورزشگاه حافظیه در حال انجام است اما به نظر می رسد که در حال ترمیم کردن چمن هستند که با این امر  پس از یک یا ۲ بازی دوباره خراب خواهد شد مگراینکه اساسی کارشود.

     هنرپیشه گفت: پیشنهاد می شود که زمین چمن ورزشگاه شهید دستغیب را هر چه سریعتر عوض کنند تا این ورزشگاه آماده برگزاری مسابقات شود وآنگاه به صورت اساسی به زمین ورزشگاه پارس و حافظیه برسند ضمن اینکه به جز این سه زمین نامناسب دیگر ورزشگاهی در شیراز نداریم که بخواهد میزبان مسابقات باشد.

    نگذارید ورزشگاه پارس به خرابه تبدیل شود

    وی بیان کرد: اگر به ورزشگاه پارس شیراز که هزینه زیادی برای ساخت آن شده نرسند به یک خرابه تبدیل خواهد شد  ضمن اینکه  ساختن ورزشگاه شاید راحت باشد اما نگهداری آن سخت است که این ورزشگاه خوب نگهداری نشده هر چند باید کاملا  تمام می شد و سپس افتتاح.

    سرمربی تیم قشقایی حق دارد که می گوید زمین برای تمرین نداریم

    وی به حرف های  سرمربی تیم فوتبال قشقایی در مورد نداشتن زمین تمرین اشاره کرد و افزود: حق دارند اعتراض کنند و بازی در زمین بی کیفت و بدون امکانات دستغیب را قبول نکردند برای همین هم بازی این تیم مقابل هوادار تهران در ورزشگاه پارس برگزار شد که زیر کشت است و آسیب می بیند.

    وی اظهار امیدواری کرد که با کمک مسوولان استان این سه ورزشگاه به طور اساسی تعمیر شود تا شاهد اعتراض به حق مربیان و بازیکنان نباشیم.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *