×
×

در اردیبهشت ماه
۳۳داوطلب حضور در هیات‌مدیره خانه‌مطبوعات گلستان

  • کد نوشته: 30267
  • ۱۴۰۰-۰۱-۲۸
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار انتخابات هیات مدیره خانه مطبوعات گلستان در روز چهارشنبه اول اردیبشهت ماه 1400 به صورت الکترونیک و غیرحضوری برگزار می شود.
    ۳۳داوطلب حضور در هیات‌مدیره خانه‌مطبوعات گلستان
  • تبلیغ هدفمند

    پس انتشار فراخوان رسمی برای برگزاری انتخابات هیات مدیره خانه مطبوعات گلستان و به حد نصاب رسیدن کاندیداها این رویداد در اردیبشهت ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

    انتخابات هیات‌مدیره خانه‌مطبوعات گلستان

    به گزارش بازار کسب و کار ، انتخابات هیات مدیره خانه مطبوعات گلستان در روز چهارشنبه اول اردیبشهت ماه ۱۴۰۰ به صورت الکترونیک و غیرحضوری برگزار می شود.

    در استان گلستان ۳۳ نفر که واجد شرایط اعلام شده توسط خانه مطبوعات بوده اند برای نامزدی در این انتخابات ثبت نام کرده اند.

    تمامی افراد تایید شده در خانه مطبوعات که دارای گذرواژه ورود به سامانه هستند می توانند از ساعت ۱۱ الی ۱۳ روز چهارشنبه اول اردیبهشت ماه در این انتخابات شرکت کرده و به نامزدهای انتخابی خود رای دهند.

    گفتنی است واجدان شرایط علاوه بر انتخاب هیات مدیره خانه مطبوعات گلستان می توانند همچنین برای انتخاب بازرسان این نهاد صنفی نیز به نامزد مورد نظر خود رای دهند.

    لازم به ذکر است افرادی که از قبل عضویت آنان در سامانه تایید شده و نام آنان در لیست اعضای خانه مطبوعات و رسانه های استان گلستان وجود دارد، نیاز به ثبت نام مجدد ندارند. 

    همچنین لازم به یادآوری است افرادی که دارای شرایط عضویت هستند اما تا کنون عضو خانه مطبوعات نشده اند  می توانند با مراجعه به سامانه این خانه به نشانی https://www.khanehmatbooat.ir/ درخواست عضویت خود را ثبت کنند.

    نویسنده: مریم جعفری
    منبع: بازار کسب و کار

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *