مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام گفت: پروانه بهره‌برداری ۲ دفتر خدماتی، مسافرتی و گردشگری در راستای گردشگری سلامت صادر شد و با صدور این مجوزها، هم اکنون پنج دفتر گردشگری سلامت در استان فعال است.
×
×

صدور مجوز ۲ دفتر گردشگری سلامت در ایلام

  • کد نوشته: 30281
  • ۱۴۰۰-۰۱-۲۹
  • ۰
  • مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام گفت: پروانه بهره‌برداری ۲ دفتر خدماتی، مسافرتی و گردشگری در راستای گردشگری سلامت صادر شد و با صدور این مجوزها، هم اکنون پنج دفتر گردشگری سلامت در استان فعال است.
    صدور مجوز ۲ دفتر گردشگری سلامت در ایلام
  • تبلیغ هدفمند
    مجوز ۲ دفتر گردشگری سلامت در ایلام صادر شد
    صدور مجوز ۲ دفتر گردشگری سلامت در ایلام

    مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام گفت: پروانه بهره‌برداری ۲ دفتر خدماتی، مسافرتی و گردشگری در راستای گردشگری سلامت صادر شد و با صدور این مجوزها، هم اکنون پنج دفتر گردشگری سلامت در استان فعال است.

    به‌گزارش روابط‌عمومی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام، عبدالمالک شنبه‌زاده اظهار داشت: استان ایلام به دلیل همسایگی با کشور عراق و فراهم بودن شرایط تردد آسان می‌تواند میزبان گردشگران سلامت باشد و از این مزایا برای توسعه و تقویت گردشگری بهره مند شود.

    شنبه‌زاده یادآور شد: امکان سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری سلامت استان ایلام با کشور عراق نیز می‌تواند فرصت‌های جدیدی را برای توسعه فضای کسب و کار و تقویت اقتصاد منطقه فراهم کند.

    مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام گفت: ایلام می تواند از ظرفیت همسایگی با عراق و جهش چشمگیر سطح خدمات درمانی در این استان بهره ببرد و به یکی از قطب‌های مهم گردشگری سلامت در کشور تبدیل شود.

    ۶ دوره آموزشی صنایع دستی در ایلام برگزار شد

    شنبه زاده از برگزاری ۶ دوره آموزشی برای توانمندسازی نیروهای گردشگری استان در سال گذشته خبر داد و اضافه کرد: سال گذشته با توجه به اهمیت آموزش و توانمندسازی نیروی انسانی شاغل در بخش گردشگری برای ارائه خدمات بهتر، طرح توانمندسازی نیروی انسانی و فعالان حرفه‌ای بخش گردشگری و نیروهای انسانی مرتبط با این بخش در استان ایلام ۶ دوره کلاس آموزشی برگزار شد.

    شنبه زاده اظهار داشت: با توجه به اهمیت خدمت‌رسانی مطلوب در ایام ویژه سال نسبت به برگزاری این دوره‌های آموزشی در استان اقدام شده و شرکت‌کنندگان در این دوره‌ها با مفاهیم و مبانی میراث فرهنگی، گردشگری وصنایع دستی، آداب معاشرت و الگوهای رفتاری، روش‌های افزایش رضایتمندی گردشگران و غیره آشنا می‌شوند.

    شنبه‌زاده با بیان اینکه برگزاری این دوره‌های آموزشی برای فعالان گردشگری به منظور ارائه خدمات بهتر به مشتریان در مواردی از جمله مشتری مداری، پذیرایی و آداب و رفتار حرفه ای است، تاکید کرد: در بحث آموزش‌ها برای دفاتر خدمات مسافرتی به مواردی از جمله کیفیت و نوآوری پرداخته می‌شود و در بحث راهنمایان تور آموزش داشتن رفتار حرفه‌ای و شرایط عبور از بحران‌های منطقه‌ای مهم است.

    به گفته شنبه زاده در پایان دوره برای هر کدام از شرکت‌کنندگان گواهینامه صادر شده است.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *