×
×

رییس هسته گزینش آموزش و پرورش مازندران
حضور۵۱۶ نفر ازشرکت‎‌کنندگان در مرحله‌گزینش

  • کد نوشته: 30315
  • ۱۴۰۰-۰۱-۲۹
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران ، حسین کمالی گفت : روند کارهای گزینش قبول‌شدگان نهایی آزمون استخدامی سال ۹۹ در حال انجام است و نیازی به مراجعه حضوریشان به ادارات شهرستان‌ها و یا اداره‌کل نیست.
    حضور۵۱۶ نفر ازشرکت‎‌کنندگان در مرحله‌گزینش
  • تبلیغ هدفمند

    رییس هسته گزینش آموزش و پرورش مازندران خواستار عدم مراجعه حضوری قبول شدگان نهایی آزمون استخدامی این مجموعه به ادارات و نواحی شد و گفت که ۵۱۶ نفر از شرکت کنندگان در آزمون به مرحله گزینش راه یافته‌اند.

    حضور۵۱۶ نفر ازشرکت‎‌کنندگان در مرحله‌گزینش
    حضور۵۱۶ نفر ازشرکت‎‌کنندگان در مرحله‌گزینش
    حضور۵۱۶ نفر ازشرکت‎‌کنندگان در مرحله‌گزینش

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران ، حسین کمالی گفت : روند کارهای گزینش قبول‌شدگان نهایی آزمون استخدامی سال ۹۹ در حال انجام است و نیازی به مراجعه حضوریشان به ادارات شهرستان‌ها و یا اداره‌کل نیست.

    وی افزود که افرادی که پس از مصاحبه شغلی و استخدامی از طرف سازمان سنجش برای گزینش به اداره‌کل آموزش و پرورش مازندران معرفی شده‌اند ، ابتدا مراحل احراز صلاحیت‌های عمومی برای آنها از طریق مراجع ذی‌صلاح انجام می شود و سپس برای انجام مصاحبه گزینشی دعوت خواهند شد.

    رئیس هسته گزینش آموزش و پرورش مازندران با اعلام این که کمتر از دو هفته دیگر کار مصاحبه گزینشی آغاز خواهد شد ، گفت : کمتر از دو ماه فرصت داریم تا نتیجه مصاحبه گزینشی را به هیات مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش اعلام کنیم و این هیات هم پس از احصای موارد و بررسی های لازم، نتایج نهایی احراز صلاحیت را به استان‌ها اعلام خواهد کرد.

    وی با اشاره به اینکه طبق ماده ۲ قانون گزینش، ۷ مورد در رابطه با صلاحیت‌های عمومی بررسی می‌گردد ، افزود : در مرحله گزینش حضوری هم بر سه محور صلاحیت‌های اعتقادی، اخلاقی و سیاسی تأکید داریم و طبق قوانین مصرح، گزینش به صورت حضوری و چهره به چهره انجام می‌پذیرد.

    کمالی گفت : در رابطه با زمان و مکان برگزاری مصاحبه گزینشی هم از طریق سایت اداره‌کل ، سایت هسته گزینش استان و از طریق پیامک اطلاع‌رسانی مقتضی صورت می‌پذیرد.

    وی افزود : بر اساس دستورالعمل‌ها تا این لحظه مکلف به برگزاری مصاحبه به صورت حضوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستیم و درصورت هرگونه تغییر در این روند، به نحو مقتضی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

    مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش، اسامی پذیرفته شدگان یک برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی سال ۱۳۹۹ را ۲۲ فروردین ماه به استان ها اعلام کرد تا سایر مراحل قبل از استخدام شامل بررسی صلاحیت های عمومی گزینش، گواهی عدم سوءپیشینه، آزمایش و معاینات پزشکی، تشکیل پرونده استخدامی و آمادگی جهت شرکت در دوره های مهارت آموزی برایشان طی شود.

    مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش پیش از این اعلام کرد داوطلبانی که درخصوص نتایج نهایی آزمون ابهام دارند ، می­ توانند از طریق بخش پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور،  به نشانی: www.sanjesh.org اقدم یا در ساعات اداری با شماره تلفن: ۴۲۱۶۳ با پیش شماره ۰۲۱ تماس بگیرند.

    نوبت نخست آزمون استخدام پیمانی دستگاه های دولتی ۱۱ دی ۹۹ برگزار شده بود.

    سهمیه استان مازندران در این دوره از استخدام مبتنی بر ماده ۲۸ قانون استخدامی حدود یک هزار و ۲۰۰ نفر به عنوان کادر آموزشی بود.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *