×
×

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان
هرماه یک افتتاح پروژه

  • کد نوشته: 30445
  • ۱۴۰۰-۰۱-۳۱
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، «ظاهر پورمجاهد» روز دوشنبه در جریان بازدید میدانی از روند اجرایی تعدادی از طرح‌های عمرانی شهرستان ملایر اظهار داشت: در این راستا روز گذشته /یکشنبه/ فعالیت آزمایشی طرح توسعه واحد فرآوری معدنی آذرخش ملایر با سرمایه‌گذاری ۳۵۰ میلیارد تومان و ظرفیت اشتغالزایی ۱۵۰ نفر در نخستین ماه سال ۱۴۰۰ شروع به کار کرد.
    هرماه یک افتتاح پروژه
  • تبلیغ هدفمند

     معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان گفت: در راستای جهش تولید، تحقق شعار سال مبنی بر «تولید، پشتیبانی و مانع‌زدایی‌ها» و رفع موانع تولید، با دستور استاندار همدان هر ماه یک پروژه عمرانی در این استان به بهره‌برداری می‌رسد.

    هرماه یک افتتاح پروژه
    هرماه یک افتتاح پروژه
    هرماه یک افتتاح پروژه

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، «ظاهر پورمجاهد» روز دوشنبه در جریان بازدید میدانی از روند اجرایی تعدادی از طرح‌های عمرانی شهرستان ملایر اظهار داشت: در این راستا روز گذشته /یکشنبه/ فعالیت آزمایشی طرح توسعه واحد فرآوری معدنی آذرخش ملایر با سرمایه‌گذاری ۳۵۰ میلیارد تومان و ظرفیت اشتغالزایی ۱۵۰ نفر در نخستین ماه سال ۱۴۰۰ شروع به کار کرد.

    وی افزود: شرکت فرآوری معدنی آذرخش یکی از طرح‌های جهش تولید استان همدان است که با پیگیری‌های انجام شده طرح توسعه این پروژه بزرگ اقتصادی آغاز به کار کرد که ظرفیت تولید آن از ۲۰ هزار تُن به ۳۲ هزار تُن خواهد رسید.

    معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان با بیان اینکه پروژه‌های بزرگ با سرمایه‌گذاری بالا و میزان اشتغالزایی قابل توجه در سطح استان در دست اجرا داریم، بیان کرد: با پیگیری‌های هفتگی استاندار همدان در راستای رفع موانع پیش‌روی طرح‌های در دست اجرا، ماهیانه شاهد افتتاح یک طرح عمرانی در سطح استان هستیم.

    پورمجاهد درباره بازدید میدانی خود از طرح‌های در دست اجرای شهرستان ملایر گفت: در بررسی اولیه خوشه پوشاک ازندریان، پیشرفت فیزیکی این طرح نیاز به تحرک بیشتری دارد و مقرر شد حداکثر ظرف یک‌ماه آینده اقدام مثبت و مناسبی در ارتباط با این طرح داشته باشیم.

    وی در بازدید از طرح تولیدی دستکش‌های پزشکی در شهرک صنعتی شوشاب افزود: این پروژه شتاب خوبی گرفته است و بخش اول ماشین‌آلات این واحد خریداری و وارد گمرک همدان شده و مقرر شد پس از بازدید مجدد از این طرح طی یک‌ماه آینده، پرونده تسهیلات بانکی آن از بانک عامل تکمیل و به تهران ارسال شود.

    معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان همچنین در بازدید از مجموعه پرورش کروکودیل ملایر نیز اظهار داشت: با توجه به اجرای طرح توسعه این مجموعه و حریم‌هایی که دستگاه‌های متولی همچون دامپزشکی و محیط زیست در کنار این طرح توسعه دارند، مقرر شد موانع این طرح فردا /سه‌شنبه/ در ستاد تسهیل رفع موانع استان همدان مطرح و مورد بررسی قرار گیرد.

    پورمجاهد اجرای شهرک گلخانه‌ای ۶۸ هکتاری گنبد ملایر را از اولویت‌های استان برشمرد و بیان کرد: از روند پیشرفت فیزیکی این پروژه مهم رضایت نداریم، در حالی‌که در سالی که به نام «تولید، پشتیبانی و مانع‌زدایی‌ها» نامگذاری شده است، باید تسهیل کار و رفع موانع تولید از پیش‌روی طرح‌های عمرانی برداشته شود.

    وی ضمن تاکید بر اینکه شرکت شهرک‌های کشاورزی باید تدبیری در این زمینه بیندیشد گفت: در این شهرک حداقل ۵۰ قطعه زمین قابل واگذاری دارد و طبق گزارش شرکت شهرک‌های کشاورزی استان، حداقل برای ۲۰ قطعه قرارداد بسته شده و واگذار شده است.

    پورمجاهد تاکید کرد: ظرف مدت ۲۰ روز آینده خط برق و تامین شبکه داخلی برق شهرک که همزمان با آن شبکه آب نیز قابل استفاده است، باید تعیین تکلیف شود و ماه آینده برق وارد شهرک شده و حداقل عملیات اجرایی ۱۰ واحد گلخانه‌ای در این شهرک آغاز شود تا بتوانیم بخشی از زمان از دست رفته را جبران کنیم.

    روند اجرایی شهرک گلخانه‌ای ملایر شتاب گیرد

    معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر نیز با اشاره به تاکید استاندار همدان مبنی بر پیگیری رفع موانع تولید و تلاش برای احیای واحدهای تعطیل شده گفت: بر اساس نام‌گذاری شعار سال و جهش تولید، تاکنون ۲ مرحله بازدید میدانی برای رفع موانع تولید طرح‌های در دست اجرای این شهرستان انجام شده و سومین جلسه آن نیز هفته جاری با موضوع آب تشکیل می‌شود.

    «قدرت الله ولدی» اظهار داشت: با انجام این اقدامات و تلاش برای رفع موانع پیش‌روی تولید، در تلاش هستیم سند سه ساله توسعه راهبردی و برنامه عملیاتی این شهرستان که توسط استاندار همدان تدوین شده است را به سرعت عملیاتی کنیم.

    وی خواستار حمایت و همراهی بیشتر مسوولان کشوری برای کمک به اجرای طرح‌ها و نگاه عدالت‌محور شرکت شهرک‌های کشاورزی در سرعت‌بخشیدن به روند اجرایی شهرک گلخانه‌ای ملایر شد و بیان کرد: مشکلات و موانع شهرک گلخانه‌ای گنبد ملایر با نگاه عدالت‌محور شرکت شهرک‌های کشاورزی باید هر چه سریعتر رفع تا این پروژه مراحل اجرایی خود را طی کند.

    به گزارش ایرنا، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان روز دوشنبه در راستای رفع موانع تولید از طرح‌هایی همچون کارخانه تولید دستکش پزشکی، مجموعه پرورش کروکودیل، شهرک گلخانه‌ای گنبد و خوشه پوشاک ازندریان بازدید و تصمیم‌های لازم برای رفع موانع پیش‌روی این طرح‌ها اتخاذ شد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *