×
×

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی
افزایش دما در خراسان‌رضوی

  • کد نوشته: 30478
  • ۱۴۰۰-۰۱-۳۱
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، زهرا عنایتی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: میانگین دمای هوای امروز مشهد ۲۸ درجه سلسیوس پیش بینی شده است که تا روز جمعه به بالاتر از ۳۰ درجه خواهد رسید.
    افزایش دما در خراسان‌رضوی
  • تبلیغ هدفمند

    کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: روند افزایشی دمای هوا تا پایان هفته جاری در مناطق مختلف استان خراسان رضوی ادامه دارد.

    افزایش دما در خراسان‌رضوی

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، زهرا عنایتی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: میانگین دمای هوای امروز مشهد ۲۸ درجه سلسیوس پیش بینی شده است که تا روز جمعه به بالاتر از ۳۰ درجه خواهد رسید.


    وی اضافه کرد: افزایش ابرناکی نیز تا پایان هفته جاری در خراسان رضوی پیش بینی شده است و در نواحی مرتفع شمالی بارشهای پراکنده باران به ویژه در عصرها رخ خواهد داد.
    کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: طی این مدت وزش باد شدید همراه با گرد و خاک و با احتمال بروز خسارت به ویژه در مناطق بادخیز خراسان رضوی تداوم دارد.
    عنایتی افزود: شهرستان قوچان با کمینه دمای هوای ۶ درجه سلسیوس و سرخس با بیشینه دمای هوای ۳۳ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستانهای خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.
    وی اضافه کرد: بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در شهرستان تایباد با سرعت ۸۳ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *