×
×

رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز
واکسیناسیون‌ یک‌هزارو۵۰۰پزشک در خوزستان

  • کد نوشته: 30481
  • ۱۴۰۰-۰۱-۳۱
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا دکتر فرهاد ابول نژادیان دوشنبه شب در یک برنامه تلویزیونی اظهار داشت: خوزستان ۶ درصد جمعیت کشور را تشکیل می دهد که به تناسب آن، واکسن دریافت خواهد کرد.
    واکسیناسیون‌ یک‌هزارو۵۰۰پزشک در خوزستان
  • تبلیغ هدفمند

    رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در مرحله جدید واکسیناسیون، یک هزار و ۵۰۰ پزشک سازمان نظام پزشکی خوزستان علیه کرونا واکسینه شدند.

    واکسیناسیون‌ یک‌هزارو۵۰۰پزشک در خوزستان
    واکسیناسیون‌ یک‌هزارو۵۰۰پزشک در خوزستان
    واکسیناسیون‌ یک‌هزارو۵۰۰پزشک در خوزستان

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا دکتر فرهاد ابول نژادیان دوشنبه شب در یک برنامه تلویزیونی اظهار داشت: خوزستان ۶ درصد جمعیت کشور را تشکیل می دهد که به تناسب آن، واکسن دریافت خواهد کرد.

    وی با بیان اینکه در فاز جدید واکسیناسیون ، ۲۵ هزار دوز واکسن کرونا به استان خوزستان تحویل داده شد گفت:در مرحله اول کار واکسیناسیون پزشکان سازمان نظام پزشکی، پزشکان داروساز، دندان پزشکان و افراد پروانه دار در اهواز و سایر شهرستان ها انجام شد.

    رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: در مراحل بعدی دیگر گروه های هدف از جمله بیماران خاص که نامشان در سامانه ثبت شده واکسینه می شوند.

    وی با اشاره به قرمز بودن وضعیت هفت شهرستان خوزستان افزود: امیدواریم رعایت پروتکل ها و محدودیت هایی که برای گروهای شغلی ۲، سه و چهار ایجاد شده است، تاثیر مثبتی در وضعیت روزهای آینده داشته باشد.

    ابول نژادیان گفت: ۵۰ درصد موارد ابتلا به کرونا ناشی از دورهمی خانوادگی و دید و بازدیدها است لذا از مردم انتظار داریم دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند.

    در حال حاضر هفت شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز، ۱۵ شهرستان نارنجی و پنج شهرستان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *