×
×

رییس کمیته پشتیبانی و مالی ستاد انتخابات استان هرمزگان
افزایش‌تعدادشعبه‌های اخذرای در هرمزگان

  • کد نوشته: 30511
  • ۱۴۰۰-۰۲-۰۱
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، نازنین شیبانی تذرجی روز سه شنبه در نشست کمیته پشتیبانی و مالی ستاد انتخابات استان افزود: همچنین در استان هرمزگان جاده های صعب العبوری (سخت گذر) وجود دارد که با توجه به شیوع ویروس کرونا محدودیت‌ها را سخت‌تر می‌کند که در این صورت امکانات بیشتری در اختیار ستاد استانی قرار می‌گیرد تا انتخابات را باشکوه برگزار کنیم.
    افزایش‌تعدادشعبه‌های اخذرای در هرمزگان
  • تبلیغ هدفمند

    رییس کمیته پشتیبانی و مالی ستاد انتخابات استان هرمزگان گفت: باتوجه به استقبال بی نظیر داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا و همچنین لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی تعداد شعبه های اخذ رای در استان افزایش می‌یابد.

    افزایش‌تعدادشعبه‌های اخذرای در هرمزگان
    افزایش‌تعدادشعبه‌های اخذرای در هرمزگان
    افزایش‌تعدادشعبه‌های اخذرای در هرمزگان

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، نازنین شیبانی تذرجی روز سه شنبه در نشست کمیته پشتیبانی و مالی ستاد انتخابات استان افزود: همچنین در استان هرمزگان جاده های صعب العبوری (سخت گذر) وجود دارد که با توجه به شیوع ویروس کرونا محدودیت‌ها را سخت‌تر می‌کند که در این صورت امکانات بیشتری در اختیار ستاد استانی قرار می‌گیرد تا انتخابات را باشکوه برگزار کنیم.


    وی برگزاری انتخاباتی باشکوه را وظیفه سنگینی دانست و  بیان داشت: برای برگزاری انتخاباتی باشکوه نیازمند همکاری و همد

    لی همه دستگاه های اجرایی، سازمان‌های مردم نهاد، اصحاب رسانه، مسوولان و قشرهای مختلف مردم هستیم.
    معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان، پشتیبانی انتخابات را از اولویت‌های مهم دانست و اظهارداشت: واحدها و دستگاه های متولی پشتیبانی موظف به اتخاذ تمهیدات لازم برای برگزاری هرچه با شکوه تر انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا هستند.
    شیبانی یادآورشد: البته همه مردم و مسوولان باید برای برگزاری انتخاباتی پرشور و باشکوه در استان تلاش کنند و امکانات و تجهیزات مورد نیاز در این راستا باید تامین شود.
    گفتنی است: ۹ هزار و ۲۹۱ نفر در مهلت قانونی داوطلب عضویت شوراهای اسلامی شهر و روستای استان هرمزگان شده اند که رسیدگی به صلاحیت آن‌ها در جریان است.
     بنا بر تصمیم ستاد انتخابات استان هرمزگان تاکنون بیش از سه هزار و ۶۰۰ صندوق اخذ رای برای استان در نظر گرفته شده است که احتمال افزایش آن وجود دارد.

    ۹هزارو۲۹۱نفر در مهلت قانونی داوطلب عضویت شوراهای اسلامی شهر و روستای استان شده که رسیدگی به صلاحیت آنها در جریان است.

    پس از تشکیل هیات های اجرایی ازاین شمار نام نویسی  شده ، نام یک هزارو ۲۷۴نفر برای شوراهای اسلامی روستا و ۹۱۷نفر نیز در شوراهای اسلامی شهری های استان هرمزگان قطعی ونهایی شده است.

     افراد تایید صلاحیت شده برای کسب چهار هزارو ۱۹۷کرسی اصلی دریکهزارو ۳۲۱روستا به رقابت می پردازند که از این تعداد ۱۱۷ روستا دارای شورای پنج عضو اصلی و یکهزارو۲۰۴ شورای اسلامی دارای سه عضو اصلی هستند.

     همچنین درششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر، تایید شدگان نهایی برای شورای اسلامی در ۴۵شهر استان برای بدست گرفتن ۲۳۳کرسی اصلی به رقابت می پردازند.

     سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان هرمزگان در ۲۸ خردادماه سال ۱۴۰۰ با رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی و در فضای باز برگزار می‌شود.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *