×
×

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین
کاهش‌ترافیک با ایجاد مانیتورینگ

  • کد نوشته: 30542
  • ۱۴۰۰-۰۲-۰۱
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، علی فرخزاد روز سه شنبه در شورای هماهنگی و ترافیک شهرهای استان که استانداری قزوین برگزار شد، افزود: طی پنج سال متولی شاهد کاهش تصادفات درون شهری و برون شهری بودیم، این مساله اتفاقی نبوده بلکه حاصل کار جمعی بوده که با همکاری و هماهنگی کلیه دستگاه های متولی انجام شده است.
    کاهش‌ترافیک با ایجاد مانیتورینگ
  • تبلیغ هدفمند

    معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین با بیان اینکه ایجاد مرکز مانتورینگ موجب کاهش ترافیک شهری قزوین می شود، گفت: راه اندازی مرکز کنترل ترافیک شهری در راستای دستیابی به شهر هوشمند ضروری است.

    کاهش‌ترافیک با ایجاد مانیتورینگ
    کاهش‌ترافیک با ایجاد مانیتورینگ
    کاهش‌ترافیک با ایجاد مانیتورینگ

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، علی فرخزاد روز سه شنبه در شورای هماهنگی و ترافیک شهرهای استان که  استانداری قزوین برگزار شد، افزود: طی پنج سال متولی شاهد کاهش تصادفات درون شهری و برون شهری بودیم، این مساله اتفاقی نبوده بلکه حاصل کار جمعی بوده که با همکاری و هماهنگی کلیه دستگاه های متولی انجام شده است.


    وی اظهار داشت: با توجه به اقدامات خوب صورت گرفته استان قزوین از شورای عالی ترافیک کشور تشویق شد که یکی از این اقدامان، اسکان چهار هزار مسافر در راه مانده و رهاسازی یک هزار و ۵۰۰ دستگاه خودرو گرفتار شده در کولاک و برف اواخر اسفند پارسال بود.
    فرخزاد در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: طلسم ۱۰ ساله برای ثبت تخلفات آنلاین و تجهیزات الکترونیکی مانیتورینگ شهرداری قزوین شکسته شده و با توجه به سرمایه‌ گذاری انجام شده ظرف یک ماه آینده  این کار انجام می‌شود و در عید فطر محل نصب مشخص و به بهره‌برداری خواهد رسید.
    این مسوول افزود: هرماه یک جلسه در خصوص ایمنی راه ها برگزار و مصوبات آن را پیگیری می‌ شود همچنین از شهرداری قزوین برای اجرای پروژه نسیم شمال که بسیاری از مشکلات مردم در آن محور را حل کرد، تشکر می‌کنیم.
    فرخ زاد تصریح  کرد: قرار بود ما یک سوم از هزینه اجرایی پروژه را  از محل سهمیه قیر پرداخت کنیم‌ اما به دلیل محدودیت‌های قانونی که ایجاد شد فعلا این تعهد انجام‌ نشده است به محض اینکه مصوبه شورای نگهبان برگردد و سهمیه قیر را بدهند این مبلغ پرداخت می‌شود.
    معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین افزود: نصب دوربین در نقاط حساس را نیز در شورای برنامه‌ریزی استان پیگیری خواهیم کرد تا در شهرهای مختلف دوربین‌های نظارتی را نصب کنیم البته برای این موضوع در شهرداری قزوین نیز پیش‌بینی‌های لازم انجام شده است.
    معاون عمرانی استاندار قزوین یادآور شد: ادامه نصب گاردریل‌ها در مسیر پرتردد قزوین-کورانه در حال انجام است و همچنین تلاش می کنیم نواقص ورودی‌های استان شناسایی و اصلاح شود.
    وی تاکید کرد:روشنایی‌های بین راهی نیز باید مورد توجه قرار بگیرد و برای ایمنی راه های روستایی نیز تدبیر شود چرا که تصادفات جاده‌های روستایی افزایش یافته است چون برخی جاده‌ها آسفالت و رفت و آمدها زیاد و گاهی اوقات با سرعت بالا انجام می‌شود که همین امر باعث تصادف می شود.
    فرخ زاد خاطرنشان کرد: امیدواریم با تعیین نهایی جانمایی میدان میوه و تره بار و اجرای آن از حجم ترافیک درون شهری قزوین کاسته شود.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *