×
×

مدیرعامل ستاد دیه خراسان شمالی
یک میلیارد ریال کمک نیکوکاران خراسان شمالی برای آزادی زندانیان

  • کد نوشته: 3057
  • ۱۳۹۹-۰۲-۲۹
  • ۰
  • مدیرعامل ستاد دیه خراسان شمالی گفت: نیکوکاران برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون یک میلیارد ریال کمک کرده‌اند که بیشتر این کمک ها به صورت نقدی بوده است.
    یک میلیارد ریال کمک نیکوکاران خراسان شمالی برای آزادی زندانیان
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرعامل ستاد دیه خراسان شمالی گفت: نیکوکاران برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون یک میلیارد ریال کمک کرده‌اند که بیشتر این کمک ها به صورت نقدی بوده است.

     رضا استاجی اظهار داشت: سال های گذشته جشن گلریزان به صورت حضوری برگزار می شد که در این جشن ها برخی از نیکوکاران برای کمک تعهد می دانند و بعضا نیز به صورت نقدی کمک می‌کردند.

    وی افزود: اما، امسال با توجه به شرایط کرونایی بیشتر برنامه ها و تبلیغ برای جذب نیکوکار توسط رسانه ها و فضای مجازی انجام شده که کمک ها نیز بیشتر به صورت نقد بوده است.

    وی اظهار داشت: کمک های نیکوکاران هنوز ادامه دارد و با وجود اینکه شرایط کرونا بیشتر کسب و کارها را تعطیل و یا نیمه تعطیل کرده اما خوشبختانه از سوی اصناف در اتحادیه های مختلف مشارکت داریم و هم اکنون در مرحله جمع آوری کمک ها نیز هستیم.

    وی گفت: امسال دو هزار و ۲۰۰ تعرفه برای جذب نیکوکاران برای حمایت از زندانیان جرایم غیرعمد در بین استان توزیع شده است که امیدوار هستیم بتوانیم مددجویانی که شرایط آزادی را دارند از زندان های استان آزاد کنیم.

     مدیرعامل ستاد دیه خراسان شمالی گفت: از جشن گلریزان ماه مبارک رمضان پارسال تاکنون ۸۰ درصد تعهد خیران برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد این استان محقق ‌شده است.

    استاجی اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان پارسال خیران و نیکواران استان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد هشت میلیارد و ۳۷۰ میلیون ریال کمک نقدی و تعهدی داشتند.

    مدیرعامل ستاد دیه خراسان شمالی گفت: نیکوکاران برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون یک میلیارد ریال کمک کرده‌اند که بیشتر این کمک ها به صورت نقدی بوده است.
    یک میلیارد ریال کمک نیکوکاران خراسان شمالی برای آزادی زندانیان

    وی افزود: از مجموع این میزان کمک دو میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال به صورت نقدی و پنج میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریال به صورت تعهدی بوده است.

    وی اظهار داشت: از مجموع تعهد داده شده برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد در جشن های گلریزان پارسال تاکنون ۸۰ درصد محقق شده است.

    مدیرعامل ستاد دیه خراسان شمالی  گفت: هم اکنون ۸۲ زندانی جرایم غیرعمد در زندان‌های این استان محبوس هستند که در این ماه چشم امید به خیران و جشن گلریزان دارند.

    استاجی اظهار داشت: این تعداد زندانی ۵۰ میلیارد ریال بدهی دارند که از شکات نیز می خواهیم بخشی از میزان نقدی جریمه ها را تخفیف دهند.

    وی اظهار داشت: در سال گذشته ۲۹۴ زندانی جرایم غیرعمد با میزان بدهی ۲۲۰ میلیارد ریال از زندان های استان آزاد شدند.

    مدیرعامل ستاد دیه خراسان شمالی افزود: این مددجویان از محل کمک های خیران، وام و تسهیلات قرض الحسنه، اخذ تخفیف از شاکیان و پذیرش درخواست اعسار محکومان و تقسیط محکوم به، از زندان های خراسان شمالی آزاد شدند.
    متوسط نرخ زندانی در استان خراسان شمالی به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر ۲۳۳ مددجو است که این میانگین در کشور ۲۶۹ نفر است.

    در هر یک از شهرستان های بجنورد، شیروان و اسفراین یک زندان وجود دارد و یک کانون اصلاح و تربیت و یک بازداشتگاه نیز در بجنورد دایر است.

    شماره حساب ۸۸۸۸۸ نزد بانک تجارت و شماره حساب ۰۱۰۵۵۷۰۷۶۲۰۰۰ نزد بانک ملی و شماره کارت ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۰۴۲۶۱۸۵ به نام ستاد دیه خراسان شمالی آماده دریافت کمک های خیرین ونیکوکاران به منظور آزاد سازی زندانیان جرایم غیر عمد می باشد.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *