×
×

جانشین استاندار فارس
تمدید محدودیت‌هایی‌ کرونایی فارس

  • کد نوشته: 30617
  • ۱۴۰۰-۰۲-۰۲
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، عبدالرضا قاسمپور، پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: هم‌اینک از مجموع ۳۶ شهرستان استان ۲۶ شهرستان از جمله شیراز در وضعیت قرمز، هشت شهرستان در وضعیت نارنجی و ۲ شهرستان شامل بختگان و سرچهان نیز در وضعیت زرد قرار دارند.
    تمدید محدودیت‌هایی‌ کرونایی فارس
  • تبلیغ هدفمند

    جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا گفت: بر اساس تصمیم این ستاد و با توجه به وضعیت شهرستان‌های استان، محدودیت‌های کرونایی در فارس تا پایان هفته آینده تمدید شد.

    تمدید محدودیت‌هایی‌ کرونایی فارس
    تمدید محدودیت‌هایی‌ کرونایی فارس
    تمدید محدودیت‌هایی‌ کرونایی فارس

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، عبدالرضا قاسمپور، پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: هم‌اینک از مجموع ۳۶ شهرستان استان ۲۶ شهرستان از جمله شیراز در وضعیت قرمز، هشت شهرستان در وضعیت نارنجی و ۲ شهرستان شامل بختگان و سرچهان نیز در وضعیت زرد قرار دارند.


    او ادامه داد: تمدید، کاهش یا افزایش محدودیت‌ها بستگی به وضعیت کرونا در شهرستان‌ها و رنگ بندی آنها دارد و محدودیت‌ها بر این اساس اعمال می‌شود.


    وی، ضمن تاکید بر لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی شهروندان گفت: انتظار ما از مردم استان این است که همچنان استفاده از ماسک، پرهیز از حضور در اماکن شلوغ، خودداری از برپایی میهمانی و دورهمی‌های خانوادگی با هدف حفظ سلامت خود و سایرین و همچنین همراهی با کادر درمان و کمک به متولیان و دست اندرکاران مقابله با بیماری کرونا را در دستور کار داشته باشند.
    قاسمپور، با اشاره به جریمه روزانه پنج هزار خودرو ناقض محدودیت‌های کرونایی در استان فارس افزود: ممنوعیت ورود و خروج به شهرهای قرمز و نارنجی و ترددهای شبانه همچنان به قوت خود باقی است و خودروهای متخلف جریمه می‌شوند.
    معاون استاندار فارس اظهار داشت: آن دسته از صنوفی که فعالیت آنها مجاز شمرده شده چنانچه در حین فعالیت دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نکنند تعطیل خواهند شد و از فعالیت سایر صنوفی که فعالیت آنها ممنوع اعلام شده نیز جلوگیری خواهد شد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *