×
×

فرماندار کرمانشاه
ممنوعیت هرگونه‌ تجمع‌ونشست انتخاباتی

  • کد نوشته: 30665
  • ۱۴۰۰-۰۲-۰۳
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، «فضل‌الله رنجبر» روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بر حفظ سلامت مردم تاکید کرد و افزود: برای جلوگیری از برگزاری چنین نشست‌هایی از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌کنیم و مرکز بهداشت باید نظارت‌های خود را جدی‌تر و نیروی انتظامی هم از برگزاری چنین تجمعاتی جلوگیری کند.
    ممنوعیت هرگونه‌ تجمع‌ونشست انتخاباتی
  • تبلیغ هدفمند

    فرماندار کرمانشاه برگزاری هرگونه نشست و تجمع انتخاباتی را با توجه به شرایط شیوع کرونا و قرمز بودن شهرستان خلاف قانون و ممنوع دانست و گفت: در صورت مشاهده تجمعاتی برای حمایت از داوطلبان ریاست‌جمهوری و شورای شهر، برگزارکنندگان به شعبه قضایی تخلفات انتخاباتی معرفی می‌شوند.

    ممنوعیت هرگونه‌ تجمع‌ونشست انتخاباتی

    ممنوعیت هرگونه‌ تجمع‌ونشست انتخاباتی
    ممنوعیت هرگونه‌ تجمع‌ونشست انتخاباتی

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، «فضل‌الله رنجبر» روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بر حفظ سلامت مردم تاکید کرد و افزود: برای جلوگیری از برگزاری چنین نشست‌هایی از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌کنیم و مرکز بهداشت باید نظارت‌های خود را جدی‌تر و نیروی انتظامی هم از برگزاری چنین تجمعاتی جلوگیری کند.

    وی با اعلام اینکه مصمم هستیم انتخاباتی باشکوه، سالم و قانونمند در کرمانشاه برگزار کنیم، اظهار داشت: کمیته‌های ستاد انتخابات در حال انجام فرآیندهای کاری انتخابات و مقررات مربوط به آن هستند.

    او با بیان اینکه کاندیداها و ستادهای انتخاباتی یک هفته قبل از روز رای‌گیری به صورت رسمی مجاز به تبلیغات هستند، توضیح داد که باتوجه به شیوع ویروس کرونا، تبلیغات باید در چهارچوب پروتکل های بهداشتی باشد.

    فرماندار کرمانشاه از پایان یافتن بررسی صلاحیت‌های کاندیداهای شورای شهر در هیات‌های اجرایی خبر داد و افزود : هیات نظارت مشغول بررسی صلاحیت‌ها است و روز هفتم اردیبهشت نتایج را به فرمانداری اعلام و روز هشتم اردیبهشت این نتایج به داوطلبان اعلام می‌شود.

    رنجبر با اشاره به اینکه هیات‌های اجرایی فرآیند بررسی صلاحیت داوطلبان شوراهای روستایی را آغاز کردند، گفت : ۷۳۵ شعبه اخذ رای در کرمانشاه برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر فراهم می‌شود.

    وی اضافه کرد: از این تعداد شعب اخذ رای؛ ۴۵۹ شعبه برای شهر کرمانشاه، ۹۷ شعبه بخشداری مرکزی، ۷۳ شعبه بخش سرفیروزآباد، ۴۱ شعبه بخش کوزران ، بخش ماهیدشت ۴۰ شعبه و بیلوار ۲۵ شعبه اخذ رای در نظر گرفته ‌شده است.

    شهرستان کرمانشاه بیش از نیمی از جمعیت استان را در خود جایی داده و دارای پنج بخشداری کوزران، مرکزی، بیلوار، ماهیدشت و سرفیروزآباد است.

    انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایر همزمان با سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری، نخستین میاندوره یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و دومین میاندوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰در سراسر کشور برگزار می‌شود.

    به گزارش ایرنا، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز دوشنبه ۳۰ فروردین رنگ‌بندی جدید استان‌های کشور را اعلام کرد که براساس آن شهرستان های سنقر وکلیایی، گیلانغرب، کنگاور، پاوه، هرسین، اسلام آباد غرب، کرمانشاه، سرپل ذهاب و صحنه در وضعیت قرمز قرار دارند.

    براساس این گزارش، شهرستان های جوانرود، روانسر، دالاهو و قصرشیرین در وضعیت نارنجی و شهرستان ثلالث باباجانی نیز در وضعیت زرد قرار دارد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *