×
×

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان
افتتاح۱۴۹طرح‌محرومیت‌زدایی سپاه در عنبرآباد

  • کد نوشته: 30708
  • ۱۴۰۰-۰۲-۰۳
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، سردار حسین معروفی روز پنجشنبه در آیین افتتاح پروژه های محرومیت زدایی سپاه در شهرستان عنبرآباد افزود: در سالروز تأسیس اساسنامه سپاه پاسداران انقلاب توفیقی شد که در جمع مردم مومن و انقلابی و همیشه همراه این منطقه برای پروژه‌هایی که با مشارکت بسیج، کمیته امداد و خیران صورت گرفته، حضور یابیم.
    افتتاح۱۴۹طرح‌محرومیت‌زدایی سپاه در عنبرآباد
  • تبلیغ هدفمند

    فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: ۱۴۹ پروژه محرومیت زدایی عمرانی در ۹ عرصه با اعتباری حدود ۶ میلیارد و ۸۷۰ میلیون تومان افتتاح شد.

    افتتاح۱۴۹طرح‌محرومیت‌زدایی سپاه در عنبرآباد
    افتتاح۱۴۹طرح‌محرومیت‌زدایی سپاه در عنبرآباد
    افتتاح۱۴۹طرح‌محرومیت‌زدایی سپاه در عنبرآباد

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، سردار حسین معروفی روز پنجشنبه در آیین افتتاح پروژه های محرومیت زدایی سپاه در شهرستان عنبرآباد افزود: در سالروز تأسیس اساسنامه سپاه پاسداران انقلاب توفیقی شد که در جمع مردم مومن و انقلابی و همیشه همراه این منطقه برای پروژه‌هایی که با مشارکت بسیج، کمیته امداد و خیران صورت گرفته، حضور یابیم.

    وی بیان کرد: امروز ۱۴۹ پروژه عمرانی در ۹ عرصه با اعتباری نزدیک به ۶ میلیارد و ۸۷۰ میلیون تومان افتتاح می‌شود که در راس آن ۳۹ باب مسکن مددجویان و محرومان است که شامل ساخت و تعمیر می شود.

    فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اظهار داشت: ساخت یک سالن ورزشی، احداث و تکمیل سه باب مدرسه، احداث و تکمیل سه مسجد با مشارکت مردم، احیا و لایروبی سه رشته قنات، آبرسانی کامل به سه روستا، احداث سه باب خانه عالم، احداث سه پایگاه بسیج و احداث ۹۰ سرویس بهداشتی همه حرکت‌ها کارهای مومنانه‌ای است که در یک سال گذشته انجام شده است.

    وی افزود: رویکرد کارهای مومنانه سپاه و بسیج تغییر کرده و در کنار رزمایش مواسات و کمک‌های مومنانه اهدای جهیزیه، کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد، ساخت مسکن محرومان و حوزه های فرهنگی اجتماعی خدمات‌رسانی می‌کنیم.

    سردار معروفی تصریح کرد: از امروز تا پایان ماه مبارک رمضان پنج مرحله کمک مومنانه در سراسر استان داریم که باتوجه به فعال شدن قرارگاه خدمات اجتماعی امام حسن مجتبی (ع) تا هر زمان نیاز باشد در کنار مردم هستیم و کارهایی که انجام می‌شود دستور صریح رهبری است.

    وی بیان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وظایف تعریف شده‌ای دارد و در کنار آن یک سری حوزه‌های اقتضایی دارد که نمونه آن کمک به قطع زنجیره کرونا است،

    وی افزود: کارهای مومنانه و عمرانی، کمک برای حل مشکل کشاورزان  غیره است، اما در کرمان اولویت نخست، مشکل آب است و این استان جزو چهار استان بحرانی در کشور از نظر آب است.

    سردار معروفی خاطرنشان کرد: اطلس کمبود آب استان را آماده کردیم و با هماهنگی استانداری نسبت به حل مشکل آب ورود می‌کنیم و اعتباری از قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه به امر آب اختصاص خواهیم داد.

    وی ادامه داد: سال گذشته آبرسانی به چند روستا را شروع کردیم و در عنبرآباد هم چند روستا در دستور کار است و حوزه آب را به قرارگاه پیشرفت و آبادانی واگذار کردیم.

    وی گفت: آب پیمانکاری زمان‌بر است؛ باید با حرکت گروه‌های جهادی و مشارکت مردم حل شود و اگر همه پای کار بیایند با یک حرکت جهادی می‌توانیم مشکل آب کل استان را حل کنیم.

    سردار معروفی ادامه داد: اولویت دوم ما اشتغال است، امسال۸۶ میلیارد تومان با کمیته امداد قرارداد داریم که حجم زیادی از اشتغال درون استان را انجام دهیم. اولویت بعدی ما ساخت و تعمیر مسکن و تأمین جهیزیه است.

    فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: ازدواج آسان از مشکلات جدی در منطقه است که سال گذشته ۲ هزار ۳۴۸ سری جهیزیه و امسال بیش از ۱۰ هزار سری جهزیه در دستور کار داریم.

    وی با بیان اینکه در کنار خدمات مومنانه و عمرانی حوزه فرهنگی و اجتماعی را رها نکردیم، تاکید کرد: حفظ شعائر به‌ویژه حفظ شعائر شهیدان که مصونیت انقلاب اسلامی است را نادیده نمی‌گیریم اعتبار ما و اعتبار ملت ما و انقلاب به حفظ شعائر الهی‌است.

    سردار معروفی بیان کرد: هر خدمتی به مردم می‌دهیم وظیفه‌ است و دنبال تشکر نیستیم و تمام اقدامات کمک مومنانه باید شبانه توزیع شود، چراکه خانواده‌های ما صاحب کرامت هستند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *