×
×

رییس دانشگاه علوم پزشکی
وخامت‌ حال۳۶بیمارکرونایی در گلستان

  • کد نوشته: 30743
  • ۱۴۰۰-۰۲-۰۴
  • ۰
  • به گزارش روز جمعه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گلستان، عبدالرضا فاضل اظهار داشت: در حال حاضر ۶۵٢ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی گلستان بستری هستند که ٩۶ نفر آنان در بخش مراقبت های ویژه تحت مراقبت قرار دارند.
    وخامت‌ حال۳۶بیمارکرونایی در گلستان
  • تبلیغ هدفمند

    رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اشاره به وخامت حال ٣۶ بیمار کرونایی بستری در مراکز درمانی استان گفت که روند ابتلای گلستانی‌ها به کویید ۱۹ در موج چهارم شیوع این ویروس اندکی کمتر شده است.

    وخامت‌حال۳۶بیمارکرونایی در گلستان

    به گزارش روز جمعه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گلستان، عبدالرضا فاضل اظهار داشت: در حال حاضر ۶۵٢ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی گلستان بستری هستند که ٩۶ نفر آنان در بخش مراقبت های ویژه تحت مراقبت قرار دارند.

    وی با اظهار نگرانی از کاهش رعایت شیوه نامه های بهداشتی طی روزهای اخیر در گلستان گفت: توقف ابتلا به کرونا و مهار این ویروس نیازمند همراهی بیشتر مردم و خودداری از ترددهای بی دلیل در شهر و چشم پوشی از برگزاری دورهمی خانوادگی است.

    وی  گفت: ۷۰ درصد شیوع پیک چهارم کرونا در کشور از نوع انگلیسی است که علاوه بر دوره کمون کوتاه آن، سرعت انتشار و انتقال بسیار بالایی دارد.

    فاضل افزود: تنها راه مقابله با این ویروس رعایت کامل تمامی شیوه نامه‌های بهداشتی شامل استفاده از ماسک، شستشوی مستمر دست‌ها، رعایت فاصله اجتماعی، پرهیز از دورهمی‌های خانوادگی و حضور نیافتن در مکان‌های شلوغ و سرپوشیده است.

    در حال حاضر وضعیت شیوع کرونا در گرگان، گنبد، گالیکش، مینودشت، آزادشهر، کردکوی و بندرگز قرمز، در بندرترکمن، علی آباد، رامیان و کلاله نارنجی و در گمیشان و مراوه‌تپه زرد است.

    وی همچنین از ذخیره کافی ماسک، اکسیژن و دارو برای درمان مبتلایان به کرونا در گلستان نیز خبر داد و افزود: با اضافه شدن هشت دستگاه جدید سی تی اسکن و ۱۷ دستگاه تانکر اکسیژن ساز در مراکز بیمارستانی استان طی یک سال گذشته، اکنون مشکلی در تجهیزات درمانی مبتلایان کرونا نداریم.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *