×
×

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی ماکو
جاسازکنندگان مواد دستگیر شدند

  • کد نوشته: 30747
  • ۱۴۰۰-۰۲-۰۴
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین احمدعلی خادم عرب‌باغی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: بر اساس گزارش‌های رسیده برخی از افراد شرور و سود جو در مرز بازرگان و داخل گمرک با استفاده از غفلت و بی خبری رانندگان اقدام به جاسازی مواد مخدر و سیگار در قسمت‌های مختلف کامیون‌های خروجی از مرز کرده تا در آنسوی مرز عوامل این افراد این مواد را دوباره از محل‌های جاسازی شده خارج کنند.
    جاسازکنندگان مواد دستگیر شدند
  • تبلیغ هدفمند

    دادستان عمومی و انقلاب اسلامی ماکو گفت: افرادی که در گمرک بازرگان به جاسازی مواد مخدر در داخل کامیون‌ها اقدام می کردند، دستگیر و روانه زندان شدند.

    جاسازکنندگان مواد دستگیر شدند

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین احمدعلی خادم عرب‌باغی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: بر اساس گزارش‌های رسیده برخی از افراد شرور و سود جو در مرز بازرگان و داخل گمرک با استفاده از غفلت و بی خبری رانندگان اقدام به جاسازی مواد مخدر و سیگار در قسمت‌های مختلف کامیون‌های خروجی از مرز کرده تا در آنسوی مرز عوامل این افراد این مواد را دوباره از محل‌های جاسازی شده خارج کنند.

    وی افزود: این اقدام سودجویان باعث به وجود آمدن مشکلات زیادی برای رانندگان و دستگیری تعدادی از آنها به جرم حمل مواد مخدر و قاچاق سیگار در کشور ترکیه شده بود.

    دادستان عمومی و انقلاب اسلامی ماکو ادامه داد: در جهت پاک‌سازی مرز و گمرک بازرگان از این افراد موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت و با استفاده از منابع خبری موثق، این افراد شناسایی، دستگیر و روانه زندان شدند.

    وی در ادامه به مخلان نظم و امنیت و سوداگران هشدار داد در صورت اقدام به اعمال خلاف به شدت با خلافکاران برخورد خواهد شد.

    مرز بازرگان بزرگترین مرز زمینی کشور در شمال استان آذربایجان غربی واقع شده و دروازه ورود به کشور ترکیه و اروپایی است.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *