×
×

مدیرعامل انجمن خیریه بیمارستان بقیه الاعظم(عج) دیلم استان بوشهر
کمک۵۵۰میلیون‌تومانی خیران به بیمارستان‌دیلم

  • کد نوشته: 30796
  • ۱۴۰۰-۰۲-۰۴
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، عبدالحسین ناصری روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به شیوع بیماری کووید ۱۹ و افزایش بیماران بستری در بیمارستان دیلم و محدود بودن برخی تجهیزات و ظرفیت‌های این بیمارستان در مبارزه با این ویروس، فراخوانی مبنی بر کمک خیران به منظور تهیه تجهیزات موردنیاز بویژه برای راه‌اندازی بخش‌های ویژه، اتاق‌های سی سی یو، آی سی یو و ان آی سی یو منتشر شد که خیران مشارکت خوبی در این زمینه داشتند.
    کمک۵۵۰میلیون‌تومانی خیران به بیمارستان‌دیلم
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرعامل انجمن خیریه بیمارستان بقیه الاعظم(عج) دیلم استان بوشهر گفت: خیران این شهرستان در فروردین ماه امسال، ۵۵۰ میلیون تومان در قالب نقدی و غیرنقدی به این بیمارستان کمک کردند.

    کمک۵۵۰میلیون‌تومانی خیران به بیمارستان‌دیلم
    کمک۵۵۰میلیون‌تومانی خیران به بیمارستان‌دیلم
    کمک۵۵۰میلیون‌تومانی خیران به بیمارستان‌دیلم

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، عبدالحسین ناصری روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به شیوع بیماری کووید ۱۹  و افزایش بیماران بستری در بیمارستان دیلم و محدود بودن برخی تجهیزات و ظرفیت‌های این بیمارستان در مبارزه با این ویروس، فراخوانی مبنی بر کمک خیران به منظور تهیه تجهیزات موردنیاز بویژه برای راه‌اندازی بخش‌های ویژه، اتاق‌های سی سی یو، آی سی یو و ان آی سی یو منتشر شد که خیران مشارکت خوبی در این زمینه داشتند.

    وی  گفت: بر اساس نشست و  برنامه‌ریزی صورت گرفته با مدیر بیمارستان، اولویت‌های درمانی و پشتیبانی برای ارایه خدمات به بیماران انجام شد و در کنار کمک‌های تجهیزاتی اختصاصی دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر، اقلام موردنیاز با کمک خیران خریداری شد.

    ناصری اضافه کرد: باتوجه به اینکه بخش آزمایشگاهی بیمارستان به شدت نیاز به یک هود آزمایشگاهی داشت، در اولین گام با کمک خیران خریداری شد تا ایمنی و امنیت این بخش در راستای تکمیل خدمات در شهرستان ارتقا یابد.

    مدیرعامل انجمن خیریه بیمارستان دیلم  گفت: کولرهای اسپلیت ۶۰ هزار، ۲۴هزار، ۱۲هزار و ۳۰ هزار، یخچال و آب‌سردکن، منبع تامین آب و  دستگاه فشار سنج از دیگر کمک‌های اهدایی خیران به این انجمن برای کمک به بیمارستان شهرستان است.

    وی  افزود:  سه خیر شهرستان  نیز در یک اقدام مشترک خرید هشت پالس اکسی متر دستگاه اندازه‌گیری میزان اکسیژن خون را تقبل و پرداخت کردند.

    ناصری بیان کرد: باتوجه به شرایط بحرانی بیمارستان و کمبود اکسیژن، ۱۰ کپسول ۴۰ لیتری توسط خیران خریداری شد تا با کمبودی در این بخش  مواجه نشویم.

    وی، ضمن تقدیر و تشکر ویژه از خیران نیکوکار دیلمی که همواره پشتیبان بخش سلامت بوده‌اند، گفت: حرکت بزرگ خداپسندانه و خیرخواهانه به بیمارستان همچنان ادامه دارد و در روزهای آینده  خیران دیگری در این عرصه مشارکت و همیاری خواهند کرد.

    شهرستان دیلم با ۳۵ هزارنفر جمعیت در شمال استان بوشهر قرار دارد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *