×
×

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان
کشف۲۸دستگاه‌ غیرمجازاستخراج ارز الکترونیک

  • کد نوشته: 30802
  • ۱۴۰۰-۰۲-۰۴
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، سید محمد موسوی زاده روز شنبه به رسانه ها گفت: شبکه و تاسیسات توزیع برق ۹ نقطه استان سمنان در نخستین اقدام فراگیر تعمیرات شبکه توزیع برق به منظور عبور از اوج بار مصرف تابستان، اصلاح و بهینه‌سازی شد.
    کشف۲۸دستگاه‌ غیرمجازاستخراج  ارز الکترونیک
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: ۲۸ دستگاه ماینر غیرمجاز یا دستگاه استخراج ارز الکترونیک در سه نقطه شبکه توزیع کشف و جمع‌آوری و ۲ مورد برق غیرمجاز را تعیین تکلیف کرد.

    کشف۲۸دستگاه‌ غیرمجازاستخراج ارز الکترونیک
    کشف۲۸دستگاه‌ غیرمجازاستخراج ارز الکترونیک
    کشف۲۸دستگاه‌ غیرمجازاستخراج ارز الکترونیک

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، سید محمد موسوی زاده روز شنبه به رسانه ها گفت: شبکه و تاسیسات توزیع برق  ۹ نقطه استان سمنان در نخستین اقدام فراگیر تعمیرات شبکه توزیع برق به منظور عبور از اوج بار مصرف تابستان، اصلاح و بهینه‌سازی شد.

    وی افزود: طرح اصلاح و بهینه‌سازی شبکه و تاسیسات توزیع به صورت هماهنگ و از سوی شرکت توانیر برنامه‌ریزی شد و در کلیه شرکت‌های توزیع برق به اجرا درآمد.

     وی بیان کرد: ایمن‌سازی شبکه برای رفع کانون‌های خطر، بهبود پروفیل ولتاژ، افزایش قابلیت اطمینان و پایداری شبکه، کاهش خاموشی های ناخواسته، بهبود کیفیت ولتاژ شبکه، کاهش تلفات انرژی الکتریکی، تمرین آمادگی برای مواجهه با بحران های مختلف، مقابله به دستگاه های رمزارز غیرمجاز و افزایش رضایتمندی مشترکان، از جمله اهداف و نتایج اجرای این اقدام فراگیر است.

    موسوی زاده افزود: این طرح جهادی- ضربتی با مشارکت ۶۲ تیم عملیاتی در بخش‌های روشنایی معابر، آزمایش لوازم اندازه گیری، بالانس شبکه، خط گرم و شبکه هوایی و حضور ۲۰۲ نفر نیروهای اجرایی و تخصصی و ناظران فنی و ایمنی شرکت توزیع برق استان و بهره‌گیری از ۵۹ دستگاه خودروهای سبک و سنگین عملیاتی، با رعایت کلیه موارد بهداشتی و ایمنی انجام شد.

    وی خاطرنشان کرد: یک درمیان کردن ۲ هزار و ۱۳ چراغ روشنایی، تنظیم ساعت های نجومی مدارات روشنایی به تعداد ۲۵۹ مورد، رفع ۱۹۹ مورد اتصالات سُست، بازآرایی و تعدیل بار ۲۱ فیدر و همچنین بهسازی ۱۵ فیدر پرعارضه، از دیگر اقدامات عملیاتی در شرکت توزیع برق استان سمنان بود.

    مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان با اشاره به این که عملیات اصلاح و بهینه سازی ۳۱ کیلومتر شبکه فشار متوسط و ۲۵ ایستگاه هوایی توزیع برق در این اقدام فراگیر به انجام رسید یادآور شد: به منظور رینگ شبکه و متعادل سازی خطوط مجاور، یک‌هزار متر شبکه فشار متوسط و یک کیلومتر شبکه فشار ضعیف نیز احداث شده است.

    ۷۶.۵ درصد مشترکان شرکت توزیع برق استان سمنان در تعرفه خانگی، ۵.۹ درصد عمومی، ۱.۷ درصد کشاورزی ، ۱.۳ درصد صنعتی ، ۱۴ درصد تجاری و بقیه مربوط به بخش روشنایی معابر است.

    ۷۱ درصد برق مصرفی در استان سمنان صرف بخش‌های تولید می‌شود که بالاتر از میانگین کشوری است.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *