×
×

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی
پایداری‌جو هوا در خراسان‌رضوی

  • کد نوشته: 30808
  • ۱۴۰۰-۰۲-۰۵
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، زهرا عنایتی روز شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: با این وجود افرایش ابرناکی آسمان در ساعات عصر، وزش باد در مناطق بادخیز و همچنین احتمال بارشهای پراکنده در نیمه شمالی خراسان رضوی دور از انتظار نیست.
    پایداری‌جو هوا در خراسان‌رضوی
  • تبلیغ هدفمند

    کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: آسمان صاف و جوی پایدار ظرف روزهای آتی هفته جاری برای این استان پیش‌بینی می‌شود.

    پایداری‌جو هوا در خراسان‌رضوی
    پایداری‌جو هوا در خراسان‌رضوی
    پایداری‌جو هوا در خراسان‌رضوی

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، زهرا عنایتی روز  شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: با این وجود افرایش ابرناکی آسمان در ساعات عصر، وزش باد در مناطق بادخیز و همچنین احتمال بارشهای پراکنده در نیمه شمالی خراسان رضوی دور از انتظار نیست. 


    وی همچنین روند دمای هوای خراسان رضوی را برای روزهای آتی هفته جاری “افزایشی” اعلام و بیان کرد: روز سه‌شنبه آتی هفتم اردیبهشت ماه جاری میانگین دمای هوای این استان به بالاترین حد خود در طول ۳۸ روز گذشته امسال خواهد رسید.

    کارشناس اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: بر همین اساس بیشینه دمای هوای مشهد برای سه‌شنبه آتی ۳۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی شده است.

    وی بیشینه دمای امروز هوای مشهد را ۲۸ درجه اعلام و بیان کرد: دمای امروز هوای این کلانشهر که نسبت به دیروز سه درجه کاهش یافته از فردا رو به افزایش خواهد گذاشت. 
    فریمان واقع در مرکز جغرافیایی خراسان رضوی با کمینه دمای هشت درجه سانتیگراد و داورزن در غرب استان با بیشینه دمای ۳۵ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای خراسان رضوی در طول ۲۴ ساعت اخیر بودند.
    بیشترین شدت وزش باد در خراسان رضوی نیز ظرف همین مدت از سبزوار واقع در غرب استان با سرعت ۶۱ کیلومتر در ساعت گزارش شد. 

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *