×
×

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه شهرسازی خراسان شمالی
تعیین تکلیف۵۰درصدمسکن مهربدون متقاضی خراسان‌شمالی

  • کد نوشته: 30853
  • ۱۴۰۰-۰۲-۰۵
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین علی فخرانی روز یکشنبه به ایرنا اظهار داشت: پیش از این ۲ هزار و ۹۰ واحد مسکن مهر استان در شهرهای بجنورد، شیروان و اسفراین به علت نداشتن متقاضی موثر، بلاتکلیف بود که اخیرا بخش زیادی از این واحدها به متقاضیان جدید تخصیص داده شده است.
    تعیین تکلیف۵۰درصدمسکن مهربدون متقاضی خراسان‌شمالی
  • تبلیغ هدفمند

    معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه  شهرسازی خراسان شمالی گفت: تاکنون هزار و ۱۷۲ واحد مسکن مهر در استان که بدون متقاضی بود، تعیین تکلیف شده است و وضعیت مابقی دیگر واحدها که به همین میزان است تا پایان امسال مشخص می‌شود. 

    تعیین تکلیف۵۰درصدمسکن مهربدون متقاضی خراسان‌شمالی

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین علی فخرانی روز یکشنبه به ایرنا اظهار داشت: پیش از این ۲ هزار و ۹۰ واحد مسکن مهر استان در شهرهای بجنورد، شیروان و اسفراین به علت نداشتن متقاضی موثر، بلاتکلیف بود که اخیرا بخش زیادی از این واحدها به متقاضیان جدید تخصیص داده شده است.

    معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه  شهرسازی خراسان شمالی با اشاره به اینکه این پروژه های مشکل دار مسکن مهر زیر ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند گفت: اخیرا ۶۰۸ واحد مسکن مهر در اسفراین به تعاونی مسکن آذین فورج تخصیص شده است.

    وی خاطرنشان کرد: در شیروان هم پروژه ۶۰ واحدی به تعاونی مسکن مهر اتحاد و پروژه ۵۴ واحدی به تعاونی مسکن نانوایان واگذار شد و ۷۲ واحد هم به صورت خودمالکی به سازنده واگذار می شود.

    وی خاطرنشان کرد: در گلستان شهر بجنورد هم پروژه ۴۸ واحدی تگن سازه به شرکت تعاونی اقتصاد و رسانه تخصیص داده شده، پروژه ۶۶ واحدی دیگر به تعاونی مسکن اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و ۱۹۲ واحد هم به کارکنان ناجار تخصیص داده شده است.

    فخرانی تاکید کرد: مابقی واحدهای مسکن مهر هم امسال تعیین تکلیف می شود.

    وی افزود: با توجه به گرانی، افزایش قیمت و تورم، متقاضی موثر که توان مالی برای تامین آورده داشته باشد، وجود نداشت از این رو اجرای این پروژه ها بلاتکلیف مانده بود. 

    معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه  شهرسازی خراسان شمالی گفت: ۷۲ واحد مسکن مهر جاجرم هم به صورت خودمالکی به سازنده واگذار می شود. 

    در خراسان شمالی ۲۴ هزار و ۶۲ واحد مسکن مهر در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر جمعیت استان برنامه ریزی و اجرا شده است. 

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *