×
×

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل
تشدید بازرسی از نانوایی‌های‌اردبیل

  • کد نوشته: 30883
  • ۱۴۰۰-۰۲-۰۵
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، رامین صادقی روز یکشنبه در نشست کارگروه آرد و نان اردبیل با بیان اینکه نان به عنوان بخش اصلی سبد غذایی مردم به شمار می‌رود، افزود: بهبود کیفیت پخت نان مورد انتظار مردم است و در این راستا نظارت و بازرسی مستمر از سوی بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت بر عملکرد نانوایی‌های استان انجام می‌شود.
    تشدید بازرسی از نانوایی‌های‌اردبیل
  • تبلیغ هدفمند

    رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: بازرسی از نانوایی‌ها به منظور کنترل توزیع و مصرف آرد و کیفیت پخت نان همچنان با شدت بیشتر در استان ادامه می‌یابد.

    تشدید بازرسی از نانوایی‌های‌اردبیل
    تشدید بازرسی از نانوایی‌های‌اردبیل
    تشدید بازرسی از نانوایی‌های‌اردبیل

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، رامین صادقی روز یکشنبه در نشست کارگروه آرد و نان اردبیل با بیان اینکه نان به عنوان بخش اصلی سبد غذایی مردم به شمار می‌رود، افزود: بهبود کیفیت پخت نان مورد انتظار مردم است و در این راستا نظارت و بازرسی مستمر از سوی بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت بر عملکرد نانوایی‌های استان انجام می‌شود.

    وی با تاکید بر برخورد با متخلفان عرضه خارج از شبکه آرد، بیان کرد: هیچ مشکل و کمبودی در تامین آرد وجود ندارد و در صورت نیاز، آرد مازاد بر مصرف در ماه مبارک رمضان نیز تامین و برای ارایه خدمات به واحدهای پخت نان تزریق خواهد شد.

    رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان اردبیل اضافه کرد: واحدهای نانوایی موظف هستند بر اساس ساعات پخت نان که از سوی اتحادیه نانوایان به آنها اعلام شده است، نسبت به پخت نان اقدام کنند و با بازرسان همکاری لازم را داشته باشند.

    وی با اشاره به انجام یک هزار و ۵۰ مورد بازرسی از واحدهای نانوایی شهرستان اردبیل از سوی بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت در فروردین‌ماه اضافه کرد: ۷۷ واحد نانوایی به علت کم‌فروشی، گران‌فروشی و تعطیلی خودسرانه محکوم به پرداخت جریمه شدند و در این راستا نظارت و بازرسی‌های مداوم صورت خواهد گرفت.

    صادقی در ادامه از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هر گونه تخلف از واحدهای صنفی یا نانوایان، موضوع را با سامانه ارتباطی ۱۲۴ درمیان بگذارند.

    بیش از یک هزار و ۹۰۰ واحد نانوایی سهمیه‌پز و ۷۳۷ واحد نیمه یارانه‌ای در استان اردبیل در حال فعالیت هستند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *