×
×

در لیگ برتر بسکتبال
قهرمانی مقتدرانه شهرداری گرگان

  • کد نوشته: 30886
  • ۱۴۰۰-۰۲-۰۵
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار فینال سری مسابقات لیگ برتر بسکتبال در پنج بازی برگزار می شد که تیم شهرداری گرگان توانست پیش از برگزاری بازی پنجم با بازی منسجم و تاثیرگذار بازیکنانش در چهارمین رویارویی با تیم مهرام تهران جام قهرمانی را از آن خود کند.
    قهرمانی مقتدرانه شهرداری گرگان
  • تبلیغ هدفمند

    تیم بسکتبال شهرداری گرگان با کسب سه پیروزی در چهار بازی مقابل تیم مهرام تهران به پیروزی دست یافت و توانست عنوان قهرمانی را کسب کند.

    قهرمانی مقتدرانه شهرداری گرگان
    قهرمانی مقتدرانه شهرداری گرگان
    قهرمانی مقتدرانه شهرداری گرگان


    به گزارش بازار کسب و کار فینال سری مسابقات لیگ برتر بسکتبال در پنج بازی برگزار می شد که تیم شهرداری گرگان توانست پیش از برگزاری بازی پنجم با بازی منسجم و تاثیرگذار بازیکنانش در چهارمین رویارویی با تیم مهرام تهران جام قهرمانی را از آن خود کند.


    در این بازی پری پتی بازیکن آمریکایی تبار شهرداری گرگان که مدت زیادی از حضورش در این تیم میگذرد در وقت های قانونی با بازی گرفتن ثانیه های آخر این دیدار تواست بازی باخته را به تساوی برساند و تیم گرگان نیز در وقت های اضافه با انگیزه های مضاعف از سد مهرام گذشت و به عنوان قهرمانی دست یافت.


    گفتنی است این اولین قهرمانی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در لیگ برتر است که امیدواریم این روند رو به جلوی این تیم ادامه دار باشد و شروعی برای موفقیت سایر تیم های ورزشی استان گلستان نیز باشد.

    نویسنده: مریم جعفری
    منبع: بازار کسب و کار

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *