×
×

سرپرست اداره شیلات گناوه
سرمایه‌گذاری۴۷میلیاردریالی در حوزه شیلات‌گناوه

  • کد نوشته: 30969
  • ۱۴۰۰-۰۲-۰۶
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، سهراب ملایی روز دوشنبه درگفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: انحراف رودشور، فاز ۲ دایک حفاظتی رودشور، احداث دریچه هیدرومکانیکال ، آبرسانی شرب و تکمیل تاسیسات زیربنایی سایت حله، احداث سوله و محوطه سازی بندرصیادی و تجهیز اداره شیلات گناوه از عمده پروژه های اجرا شده در مدت ۸ سال اخیر بوده است.
    سرمایه‌گذاری۴۷میلیاردریالی در حوزه شیلات‌گناوه
  • تبلیغ هدفمند

    سرپرست اداره شیلات گناوه گفت: از سال ۱۳۹۲ تاکنون ۴۷ میلیارد و ۸۸ میلیون ریال از محل اعتبارات ملی و استانی برای اجرای پروژه‌های شیلاتی در این شهرستان بصورت هدفمند سرمایه‌گذاری شده‌است.

    سرمایه‌گذاری۴۷میلیاردریالی در حوزه شیلات‌گناوه
    سرمایه‌گذاری۴۷میلیاردریالی در حوزه شیلات‌گناوه
    سرمایه‌گذاری۴۷میلیاردریالی در حوزه شیلات‌گناوه

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، سهراب ملایی روز دوشنبه  درگفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود:  انحراف رودشور، فاز ۲ دایک حفاظتی رودشور، احداث دریچه هیدرومکانیکال ، آبرسانی شرب و  تکمیل تاسیسات زیربنایی سایت حله، احداث سوله و محوطه سازی بندرصیادی  و تجهیز اداره شیلات گناوه از عمده پروژه های اجرا شده در مدت ۸ سال اخیر بوده است.

    وی اظهارکرد:  عدم خسارت به خور  و هدایت مجرای آب ناشی از طغیان رودخانه های فصلی و بالادست  به دریا و حفاظت از روستاهای رود شور و ممانعت از طغیان رود خانه ، پیشگیری از  ریزش پل‌های  در مسیر  مزارع پرورش میگو از اهداف پروژه انحراف رودشور و  احداث دریچه هیدرمکانیکال بوده است.

    وی گفت: استفاده پرورش دهندگان از آب سالم و بهداشتی و بهبود  وضعیت پرورش میگو و رسیدن به نتایج عالی از نظر کیفی و کمی در پروژه آبرسانی شرب و تکمیل تاسیسات زیربنایی سایت حله مدنظر بوده است.

    سرپرست شیلات گناوه افزود: اجرای پروژه احداث سوله و محوطه سازی بندر صیادی گناوه با هدف   آرامش و رفاه صیادان  و بهسازی و نظافت  این مکان انجام شد و تجهیز شیلات بمنظور  بهبود  وضعیت اداری  و خدمات دهی مناسب به ارباب رجوع و رفاه حال کارکنان صورت گرفت.

    وی گفت:  ظرفیت لارو ریزی در  سایت های پرورش میگوی  شهرستان بیش از ۵۵۰ میلیون قطعه  است که در خرداد انجام خواهد شد و زمان برداشت بیشتر پایان شهریور است که پس از تحویل به مراکز عمل‌آوری  و بسته‌بندی به خارج کشور صادر می‌شود.

    وی افزود: مزارع  پرورش میگوی  این شهرستان علاوه براینکه در زمینه تولید دارای جایگاه خاصی در سطح کشور و استان بوشهر است، زمینه ایجاد اشتغال یکهزارو ۲۰۰ نفر را بصورت مستقیم و غیرمستقیم فراهم کرده‌ است.

    سرپرست شیلات گناوه یادآورشد: این شهرستان دارای سه سایت پرورش میگو شامل سایت بندر ریگ  با  ۲۵ مزرعه و   ۴۵۶ استخر، رودشور با ۱۱ مزرعه و  ۹۶ استخر و حله با  ۶۴ مزرعه و ۸۷۳ استخر است.

    شهرستان ساحلی گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *