×
×

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان سمنان
عدم‌افزایش‌قیمت آردنانوایی در استان‌سمنان

  • کد نوشته: 30987
  • ۱۴۰۰-۰۲-۰۷
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، محمدباقر منوچهری روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا ابراز داشت: قیمت نان با هدف جبران هزینه تولید افزایش یافته و به دنبال این افزایش بها، قیمت آرد هیچ‌گونه تغییری نکرد.
    عدم‌افزایش‌قیمت آردنانوایی در استان‌سمنان
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان سمنان گفت: همزمان با افزایش قیمت نان در استان، قیمت آرد نانوایی هیچ افزایشی نداشته است.

    عدم‌افزایش‌قیمت آردنانوایی در استان‌سمنان
    عدم‌افزایش‌قیمت آردنانوایی در استان‌سمنان
    عدم‌افزایش‌قیمت آردنانوایی در استان‌سمنان

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، محمدباقر منوچهری روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا ابراز داشت: قیمت نان با هدف جبران هزینه تولید افزایش یافته و به دنبال این افزایش بها، قیمت آرد هیچ‌گونه تغییری نکرد.

    وی اضافه کرد: افزایش ۲۰ درصدی قیمت نان برای هزینه خبازی و براساس دستورالعمل ستاد تنظیم بازار تصویب شده است.
    وی بیان کرد: آرد یارانه‌ای به ازای هریک کیلوگرم ۶ هزار و ۶۵۰ ریال و آرد نیمه یارانه ای به ازای هر کیلوگرم ۹ هزار ریال بین نانوایی‌های استان سمنان توزیع می‌شود.

    منوچهری خاطرنشان کرد: ۵۸۴ واحد نانوایی یارانه‌ای و ۲۱۷ نانوایی نیمه یارانه‌ای در استان سمنان فعالیت دارند که این تعداد نانوایی در سامانه شرکت خدمات بازرگانی دولتی ایران ثبت است و بر اساس میزان ابلاغی از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به همه آنها سهمیه پرداخت می‌شود.
    مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان سمنان تصریح کرد: استان در زمینه ذخیره گندم و تامین آرد مشکلی ندارد و در زمان حاضر ظرفیت ذخیره گندم استان در بخش دولتی و خصوصی به میزان کافی است.
    منوچهری اظهار داشت: پنج واحد تولید آرد با ظرفیت ۱۵۰ هزار تن در استان سمنان وجود دارد که تامین کننده نیاز استان است.
    مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان سمنان گفت: ماهانه پنج‌هزار و ۲۰۰ تن آرد یارانه‌ای و نیمه‌یارانه‌ای میان نانوانی‌های یارانه‌ای و آزادپز استان توزیع می‌شود.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *