×
×

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان
صدور۲۸۳گواهی‌نامه‌دریانوردی برای بانوان درهرمزگان

  • کد نوشته: 31019
  • ۱۴۰۰-۰۲-۰۷
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، اسماعیل مکی زاده روز دوشنبه با اشاره به پیشتازی استان هرمزگان در امر تقویت حضور و توانمند سازی بانوان در مشاغل دریایی اظهار داشت: بیش ترین استقبال بانوان دریانورد در امر گردشگری دریایی، ملوان عمومی سفرهای نزدیک به ساحل و مهمانداری شناورهای مسافری بوده و نیز گواهینامه هایی برای ملوانی موتورخانه، ملوانی عرشه و افسر دومی صادر شده است.
    صدور۲۸۳گواهی‌نامه‌دریانوردی برای بانوان درهرمزگان
  • تبلیغ هدفمند

    معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: از ابتدای فعالیت بانوان متقاضی فعالیت های دریانوردی ۲۸۳ فقره گواهی معتبر دریانوردی برای آنها صادر شده است.

    صدور۲۸۳گواهی‌نامه‌دریانوردی برای بانوان درهرمزگان

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، اسماعیل مکی زاده روز دوشنبه با اشاره به پیشتازی استان هرمزگان در امر تقویت حضور و توانمند سازی بانوان در مشاغل دریایی اظهار داشت: بیش ترین استقبال بانوان دریانورد در امر گردشگری دریایی، ملوان عمومی سفرهای نزدیک به ساحل و مهمانداری شناورهای مسافری بوده و نیز گواهینامه هایی برای ملوانی موتورخانه، ملوانی عرشه و افسر دومی صادر شده است.


    به گفته وی، ۱۶ مرکز آموزشی دارای مجوز در استان هرمزگان دایر است که آمادگی ارائه خدمت به متقاضیان دریافت گواهی نامه های دریانوردی را دارد.
    معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان خاطر نشان کرد: براساس دستور العمل های و قوانین  مصوب ملی و بین المللی نه تنها هیچ گونه محدودیتی  در خصوص حضور بانوان در دوره های آموزشی، اخذ گواهینامه ها و اشتغال به حرفه دریانوردی وجود نداشته بلکه سازمان بنادر و به تبع آن اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان اقدامات قابل توجهی را به منظور تقویت حضور و توانمندسازی بانوان در مشاغل دریایی در پهنه آبی خلیج فارس به انجام رسانده است.

    بیش ترین بانوان ملوان در استان هرمزگان فعالیت دریایی دارند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *