×
×

نماینده ولی فقیه در خوزستان
نهضت کمک‌مومنانه همچنان ادامه‌دارد

  • کد نوشته: 31053
  • ۱۴۰۰-۰۲-۰۸
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمد نبی موسوی فرد عصر روز سه‌شنبه در آیین توزیع پنج هزار بسته معیشتی اطعام مهدوی در خوزستان در مصلای مهدیه امام خمینی(ره) اهواز، با تبریک فرارسیدن سالروز ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) افزود: باتوجه به برنامه ریزی انجام شده ،کمیته امداد امام خمینی(ره) در روزهای آینده حدود ۱۷۰ هزار بسته معیشتی دیگر را بین نیازمندان خوزستان توزیع خواهد کرد.
    نهضت کمک‌مومنانه همچنان ادامه‌دارد
  • تبلیغ هدفمند

    نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: کمک‌های مومنانه از پارسال با فرمان رهبر معظم انقلاب و تشکیل قرارگاهی در این زمینه، با همت دستگاه‌های مختلف استان به ویژه سپاه پاسداران و کمیته امداد امام خمینی(ره) آغاز شد و این نهضت خدمت مومنانه همچنان ادامه دارد.

    نهضت کمک‌مومنانه همچنان ادامه‌دارد
    نهضت کمک‌مومنانه همچنان ادامه‌دارد
    نهضت کمک‌مومنانه همچنان ادامه‌دارد

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمد نبی موسوی فرد عصر روز سه‌شنبه در آیین توزیع پنج هزار بسته معیشتی اطعام مهدوی در خوزستان در مصلای مهدیه امام خمینی(ره) اهواز، با تبریک فرارسیدن سالروز ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) افزود: باتوجه به برنامه ریزی انجام شده ،کمیته امداد امام خمینی(ره) در روزهای آینده حدود ۱۷۰ هزار بسته معیشتی دیگر را بین نیازمندان خوزستان توزیع خواهد کرد.

    وی با بیان اینکه این اقدام‌ها در شرایط کنونی می‌تواند تا اندازه‌ای مشکلات معیشتی مردم را کاهش دهد ادامه داد:امید است همچنان توفیق خدمت به محرومان را داشته باشیم و بتوانیم تا ریشه کن شدن این ویروس با کمک های مومنانه، از نیازمندان حمایت کنیم.

    مدیران انقلابی گره‌گشای مشکلات مردم هستند 

    جانشین فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان نیز در این آیین مدیران انقلابی را گره‌گشای مشکل مردم دانست و گفت: کمک‌های مومنانه نه تنها یک خدمت بلکه به یک سنت حسنه در کشور تبدیل شده و پس از ریشه کن شدن بیماری کرونا نیز ادامه دارد.

    سردار پاسدار نعمت اله باقری افزود: یک سال پیش در چنین روزی رهبر معظم انقلاب فرمان رزمایش همدلی را در جهت کمک به محرومان صادر کرد و این درحالی بود که بسیاری از کشورها دچار بحران شدید برای معیشت مردم خود بودند.

    وی بیان کرد: هجوم مردم به فروشگاه‌ها و غارت مواد غذایی و پوشاک در این کشورها تنها نمونه‌ای از بحران زدگی این کشورهای به اصطلاح مدعی تمدن بود اما در ایران و به ویژه خوزستان، اتحاد و همدلی برای کمک به نیازمندان سرآمد جهان شد.

    جانشین سپاه ولیعصر(عج) خوزستان ادامه داد:تاکنون بیش از ۸۰۰ هزار بسته معیشتی به همت سپاه، بسیج ،خیران استان و کمیته امداد امام خمینی(ره) و سایر مجموعه ها در سطح خوزستان توزیع شده و در روزهای آینده تا عید سعید فطر نیز حدود ۱۵ هزار بسته دیگر بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

    سردار پاسدار باقری گفت: سپاه در راستای رفع محرومیت‌ها تنها به کمک معیشتی اکتفا نکرده بلکه در منطقه منبع آب و حصیرآباد اهواز گروه‌های جهادی و بسیج اقدامات اساسی را جهت توسعه زیرساخت ها و تعمیر منازل در دستور کار داشتند و در شهرستان باغملک نیز ۸۰ منزل افراد محروم در مدت یک هفته تعمیر و بازسازی شد.

    وی ادامه داد: کمک‌های مومنانه در حوزه‌های مختلف توسط مجموعه‌های انقلابی انجام می‌شود و این نهضت همچنان ادامه دارد.

    رزمایش توزیع پنج هزار بسته معیشتی با عنوان اطعام مهدوی عصر سه شنبه با حضور نماینده ولی فقیه، جمعی از فرماندهان سپاه و مسوولان استان در مصلای مهدیه امام خمینی(ره) اهواز برگزار شد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *