×
×

فرمانده انتظامی دامغان
آغازسومین‌مرحله از طرح‌امنیت‌اجتماعی پلیس‌دامغان

  • کد نوشته: 31056
  • ۱۴۰۰-۰۲-۰۸
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، سرهنگ سیدرضا علوی عصر سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: سومین مرحله اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی سال ١۴٠٠ در دامغان، با همکاری خوب مردم و همکاری مقام قضایی شهرستان، از سحرگاه امروز در سطح شهر آغاز شد.
    آغازسومین‌مرحله از طرح‌امنیت‌اجتماعی پلیس‌دامغان
  • تبلیغ هدفمند

    فرمانده انتظامی دامغان گفت: سومین مرحله از طرح ضربتی امنیت اجتماعی پلیس این شهرستان در سال ١۴٠٠ آغاز شد.

    آغازسومین‌مرحله از طرح‌امنیت‌اجتماعی پلیس‌دامغان
    آغازسومین‌مرحله از طرح‌امنیت‌اجتماعی پلیس‌دامغان
    آغازسومین‌مرحله از طرح‌امنیت‌اجتماعی پلیس‌دامغان

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، سرهنگ سیدرضا علوی عصر سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: سومین مرحله اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی سال ١۴٠٠ در دامغان، با همکاری خوب مردم و همکاری مقام قضایی شهرستان، از سحرگاه امروز در سطح شهر آغاز شد. 

    وی اظهارداشت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی با هدف ایجاد امنیت در منطقه و ایجاد محیطی امن برای زندگی شهروندان اجرا شده است که در این راستا، طرح ضربتی پلیس با محوریت افراد مشکوک با تابعیت خارجی در تفرجگاه ها، اماکن تجاری، نقاط آلوده و جرم‌خیز شهرستان اجرا شد.

    علوی اضافه کرد: در اجرای این طرح، ۸۰ نفر از افراد با تابعیت مشکوک که مخل نظم و امنیت بودند دستگیر و در همین راستا پاتوق معتادان مواد مخدر کشف شد. 

    وی تصریح کرد: طرح ارتقا امنیت اجتماعی از ابتدای ماه مبارک رمضان هر شب در سطح شهر اجرا می‌شود که ۱۵ تیم از عوامل انتظامی در این طرح شرکت دارند. 

    فرمانده انتظامی شهرستان دامغان گفت: نیروهای پلیس با هوشیاری و دقت و با هدف برقراری نظم و امنیت با مجرمان برخورد می‌کنند و با توجه به دستور فرماندهی انتظامی استان سمنان، با اراذل و اوباش و افرادی که قصد برهم زدن آرامش مردم را داشته باشند با شدیدترین مجازات ها برخورد می‌شود.

    فرمانده انتظامی دامغان تاکید کرد: ۹۸ کیلوگرم ماده مخدر تریاک جاساز در یک کامیون کشف و طرح ضربتی امنیت اجتماعی توسط پلیس این شهرستان آغاز شد.

    علوی افزود: شهرستان دامغان به دلیل قرارداشتن در منطقه کویری، محل تردد کاروان‌های قاچاق مواد مخدر است که با اشراف اطلاعاتی نیروهای انتظامی، یک محموله مواد مخدر تریاک در محدوده سرکویر از یک دستگاه کامیون کشف شد. 

    وی افزود: در طرح کنترل محورهای مواصلاتی، نیروی انتظامی حضور مستمر و دائم دارد که در همین زمینه محموله ای از اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر کشف شد. 

    علوی ادامه داد: تریاک کشف شده به‌ صورت ماهرانه‌ای در تاج کامیون جاسازی‌شده بود که با اقدامات فنی‌ نیروهای انتظامی این مواد مخدر کشف و در این راستا یک نفر از قاچاقچیان سابقه‌دار دستگیر شد. 

    وی خاطرنشان کرد: این میزان مواد مخدر از استان‌های جنوبی و به قصد انتقال به استان‌های شمالی بارگیری شده بود که توقیف شد.

    به گزارش ایرنا، در سال گذشته یک تُن و ۵۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در شهرستان دامغان کشف شد و در همین زمینه ۴۰۰ نفر از عاملان توزیع و حمل‌کنندگان مواد مخدر دستگیر شدند. 

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *