×
×

عضو مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم
سرمایه‌های‌نظام را تخریب نکنیم

  • کد نوشته: 31062
  • ۱۴۰۰-۰۲-۰۸
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین محمود صلواتی روز سه شنبه در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا خاطرنشان کرد: دکتر ظریف یک انسان صاحب نظر، خدوم و دلسوز نظام و انقلاب است و اگر مطلبی را بیان کرده، قطعا از روی دلسوزی است و باید شنیده شود، نباید با این قضایا برخوردهای سیاسی و جناحی صورت بگیرد.
    سرمایه‌های‌نظام را تخریب نکنیم
  • تبلیغ هدفمند

     عضو مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم با اشاره به انتشار فایل صوتی وزیر امور خارجه و حواشی آن گفت: با برخوردهای سیاسی و جناحی، سرمایه های نظام را تخریب و تضعیف نکنیم.

    سرمایه‌های‌نظام را تخریب نکنیم

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین محمود صلواتی روز سه شنبه در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا خاطرنشان کرد: دکتر ظریف یک انسان صاحب نظر، خدوم و دلسوز نظام و انقلاب است و اگر مطلبی را بیان کرده، قطعا از روی دلسوزی است و باید شنیده شود، نباید با این قضایا برخوردهای سیاسی و جناحی صورت بگیرد.

    وزیر امور خارجه بر اساس برداشت های خود از مسائل کشور، مطالبی را بیان کردند و باید حرف های او را شنید و نسبت به آنها تامّل کرد، نه اینکه با برخوردهای سیاسی و جناحی، او را تخریب و سرمایه سوزی کنیم.

    وی ادامه داد: همه این را می دانند که دکتر ظریف به خاطر مسائل شخصی خود، حرفی نمی زند و اگر سخنی بیان می دارد منافع ملی را در نظر می گیرد، اتفاقا کسانی که سعی دارند از آب گل آلود ماهی گرفته و به این قضایا دامن بزنند باید مورد مواخذه قرار بگیرند.

    مدرس حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: دکتر ظریف انسان متواضع، دلسوز و متدینی است که منافع ملی کشور را می داند و اینگونه برخوردها با ایشان سزاوار نیست.

    صلواتی با بیان اینکه سخنان ظریف از روی دلسوزی مطرح شده است، گفت: اگر کسانی نسبت به این سخنان نقدی دارند باید دلسوزانه، مودبانه و به صورت معقول او را نقد کنند، ولی نباید اجازه دهیم در این شرایط حساس که تیم مذاکره کننده برای رفع تحریم‌های ظالمانه دشمنان در حال جنگ هستند، دشمنان از این وضعیت سوء استفاده کنند.

    این فعال سیاسی قبل و بعد از انقلاب اسلامی با بیان اینکه شرایط کشور امروز بسیار ویژه و خاص است، گفت: تیم مذاکره کننده امروز در حال جنگ است و باید همه قوا و مسئولان کشور پشت سر آنها باشند.

    وی گفت: در دوران جنگ تحمیلی وقتی کشور روی یک موضوع متمرکز می شد همه پشت سر هم بوده و ید واحده بودند و کار به درستی پیش می رفت، امروز هم ما با جنگ اقتصادی دشمنان علیه مردم از طریق تحریم های ظالمانه مواجه هستیم، همه تاثیر این تحریم های ظالمانه را لمس کردند، بنابراین باید نقطه قوت تیم مذاکره کننده باشیم.

    صلواتی هر گونه اقدام برای تضعیف تیم مذاکره کننده هسته ای و حاشیه سازی و اختلاف بین مسئولان نظام را خیانت به کشور و منافع ملی دانست و گفت: کسانی که با اختلاف افکنی و حاشیه سازی جبهه تیم مذاکره کننده را تضعیف و سعی در تخریب این سرمایه ها دارند، خیانت می‌کنند.

    وی با اشاره به اینکه لازمه کشورداری دیپلماسی، مذاکره و گفت وگو است، گفت: امروزه کشور به جای جنگ و دعوا نیازمند دیپلماسی است، در ارتباط با مذاکرات وین نیز همه مسئولان بلندپایه نظام در جریان هستند و پای منافع ملی در میان است نباید این را در س

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *