×
×

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان
دعوت‌ازعلاقمندان به شرکت درجشنواره‌بین‌المللی‌قصه‌گویی

  • کد نوشته: 31071
  • ۱۴۰۰-۰۲-۰۸
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، اسفندیار ضیائی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه جشنواره بین المللی قصه گویی برای تمامی مخاطبان در نظر گرفته شده، اظهار داشت: امیدها و آرزوها، شادی ها و غم ها و ایثار و از خودگذشتگی از محورهای موضوعی این جشنواره است.
    دعوت‌ازعلاقمندان به شرکت درجشنواره‌بین‌المللی‌قصه‌گویی
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان با اشاره به برگزاری بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه گویی از سوی کانون پرورش فکری کشور از علاقمندان در این استان برای شرکت در این جشنواره دعوت کرد.

    دعوت‌ازعلاقمندان به شرکت درجشنواره‌بین‌المللی‌قصه‌گویی
    دعوت‌ازعلاقمندان به شرکت درجشنواره‌بین‌المللی‌قصه‌گویی
    دعوت‌ازعلاقمندان به شرکت درجشنواره‌بین‌المللی‌قصه‌گویی

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، اسفندیار ضیائی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه جشنواره بین المللی قصه گویی برای تمامی مخاطبان در نظر گرفته شده، اظهار داشت: امیدها و آرزوها، شادی ها و غم ها و ایثار و از خودگذشتگی از محورهای موضوعی این جشنواره است.

    وی خاطر نشان کرد: علاقمندان برای شرکت در این جشنواره تا ۱۵ خرداد ماه امسال فرصت دارند تا برای ثبت نام ، ارسال اثار و کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.kanoonfest.ir مراجعه کنند.

    مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان بیان داشت: اجرای زنده قصه گویی توسط دختران و پسران “۱۲ تا ۱۸ سال”، زنان و مردان “۱۸ سال به بالا” و مادربزرگ ها و پدربزرگ ها بخش ملی و رقابت قصه گویان برگزیده کشور و قصه گویان حرفه ای سایر کشورها بخش بین المللی این جشنواره است.

    وی اضافه کرد: رقابت مدرسان و قصه گویان حرفه ای با جایزه ویژه ۳۰ میلیون تومانی بخش برترین قصه گوی کشور، تولید فیلم ۹۰ ثانیه قصه گویی با تلفن همراه در دو محور “من و کرونا” و “دیروز غرور آفرین، فردای افتخار آفرین” بخش قصه زندگی من و قصه گویی و درباره قصه گویی و قصه های بومی و فولکلور بخش پادکست این جشنواره است.

    مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان با بیان اینکه این جشنواره به صورت مجازی و حضوری برگزار خواهد شد، اظهار داشت: نشست هماهنگی و برنامه ریزی استانی بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان امروز “سه شنبه” با حضور مدیران و نمایندگان دستگاه های اجرایی و گروه های مردم نهاد فعال در عرصه فرهنگ در رشت برگزار شد.

    افزون بر ۵۰ هزار کودک و نوجوان در مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری استان گیلان برگزار شد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *