×
×

استاندار هرمزگان
آغاز احداث۱۰هزارواحدمسکونی در هرمزگان

  • کد نوشته: 31080
  • ۱۴۰۰-۰۲-۰۸
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، فریدون همتی عصرسه شنبه با بیان اینکه این پروژه به عنوان بزرگترین پروژه تولید و عرضه مسکن کشور به شمار می رود، اظهار داشت: در اراضی ۳۵۰هکتاری بندرعباس، ۱۰هزار واحد مسکونی با متراژ ۱۰۰ تا ۱۵۰ متر مربع ساخته می شود که این واحد ها دارای تاسیسات و زیرساخت های شهری، مسجد، مهدکودک، مدرسه، درمانگاه، کلانتری، ورزشگاه پارک و فضای سبز هستند.
    آغاز احداث۱۰هزارواحدمسکونی در هرمزگان
  • تبلیغ هدفمند

    استاندار هرمزگان گفت: ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی در هرمزگان روز چهارشنبه با حضور وزیر راه و شهرسازی در این استان آغاز می‌شود.

    آغاز احداث۱۰هزارواحدمسکونی در هرمزگان
    آغاز احداث۱۰هزارواحدمسکونی در هرمزگان
    آغاز احداث۱۰هزارواحدمسکونی در هرمزگان

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، فریدون همتی عصرسه شنبه با بیان اینکه این پروژه به عنوان بزرگترین پروژه تولید و عرضه مسکن کشور به شمار می رود، اظهار داشت: در اراضی ۳۵۰هکتاری بندرعباس، ۱۰هزار واحد مسکونی با متراژ ۱۰۰ تا ۱۵۰ متر مربع ساخته می شود که این واحد ها دارای تاسیسات و زیرساخت های شهری، مسجد، مهدکودک، مدرسه، درمانگاه، کلانتری، ورزشگاه پارک و فضای سبز هستند.

    با بیان اینکه قرارداد ساخت این پروژه ۴۸ماهه است ولی طبق برنامه ریزی انجام شده باید ۳۸ماهه تحویل داده شود، عنوان کرد: واحدهای مسکونی پروژه ۳۵۰ هکتاری بندرعباس در قالب ۶۰۵ بلوک ساختمانی طراحی شده که نیازمند سرمایه گذاری بالغ بر هفت هزار میلیارد تومان است.

    وی اضافه کرد: ساماندهی و توانمندسازی سکونتگاه‌های غیررسمی شهر بندرعباس با پشتیبانی مالی اراضی ۳۵۰ هکتاری منجر به ارتقا کیفیت زندگی در بافت های هدف شهر می شود.

    استاندار هرمزگان همچنین اظهار داشت: پروژه مسکونی تجاری دریای نور که به‌صورت مشارکتی با بخش خصوصی با ۸۸میلیارد تومان سرمایه گذاری به مرحله بهره برداری رسیده و مرکز تجاری ۲۵۰واحدی گامبرون که برای خدمات رسانی به شهرک پیامبراعظم (ص) احداث شده است، فردا با حضور وزیر راه به بهره برداری می رسد.
     
    وی افزود: کلنگ احداث ۲۵۴ واحد طرح اقدام ملی مسکن نیز در شهرک پیامبراعظم (ص) به زمین زده می شود.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *