×
×

جوان۲۵ساله قربانی چشمه‌گاوگل شد

  • کد نوشته: 31134
  • ۱۴۰۰-۰۲-۰۹
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ"مهدی مهران فر" در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی اعلام غرق شدگی یک نفر در چشمه روستای گاوگل در ساعات اولیه بامداد روز جاری بلافاصله ماموران پاسگاه انتظامی خرمده به محل حادثه اعزام شدند.
    جوان۲۵ساله قربانی چشمه‌گاوگل شد
  • تبلیغ هدفمند

    فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان از غرق شدگی جوان ۲۵ ساله در چشمه گاوگل بخش مانه خبر داد.

    جوان۲۵ساله قربانی چشمه گاوگل شد

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ”مهدی مهران فر” در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی اعلام غرق شدگی یک نفر در چشمه روستای گاوگل در ساعات اولیه بامداد روز جاری بلافاصله ماموران پاسگاه انتظامی خرمده به محل حادثه اعزام شدند.

    وی افزود: ماموران پس از حضور در محل حادثه در بررسی های اولیه مشاهده کردند که جوانی حدودا ۲۵ ساله به همراه چهار نفر از دوستانش ساعت سه بامداد به محل چشمه گاوگل رفته و فرد مذکور به تنهایی اقدام به شنا در چشمه می نماید که پس از مدتی به علت نداشتن آشنایی کافی با فنون شنا غرق شده و تلاش یکی از دوستانش برای نجات وی متاسفانه حاصلی در بر نداشته است.
    سرهنگ مهران فر با بیان اینکه غرق شدگی در چشمه گاوگل سابقه طولانی داشته و سالانه افرادی در این چشمه دچار حادثه می شوند گفت: به آب زدن بدون آگاهی از عمق آن و نداشتن مهارت کافی در فنون شنا، از مهمترین دلایل غرق شدگی است که می طلبد شهروندان به توصیه و هشدارها توجه کافی کنند تا شاهد حادثه تلخ برای خانواده‌ها نباشیم.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *