×
×

فرمانده انتظامی گرمه
پلمپ۲واحدصنفی متخلف در گرمه

  • کد نوشته: 31145
  • ۱۴۰۰-۰۲-۰۹
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ"مجتبی نظافتی" در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: مأموران اداره اماكن عمومي شهرستان گرمه با هدف پيشگيري و مقابله با ویروس کرونا با توجه به وضعیت قرمز بودن شهرستان طرح تشديد كنترل و نظارت بر اصناف را به مرحله اجرا گذاشتند.
    پلمپ۲واحدصنفی متخلف در گرمه
  • تبلیغ هدفمند

    فرمانده انتظامی شهرستان گرمه از پلمپ ۲ واحد صنفی متخلف در اجرای طرح محدودیت ها در این شهرستان خبر داد.

    پلمپ۲واحدصنفی متخلف در گرمه

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ”مجتبی نظافتی” در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: مأموران اداره اماکن عمومی شهرستان گرمه با هدف پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا با توجه به وضعیت قرمز بودن شهرستان طرح تشدید کنترل و نظارت بر اصناف را به مرحله اجرا گذاشتند.

    وی افزود: مأموران در بازدید از فعالیت اصناف مختلف شهرستان، ۲ واحد صنفی متخلف به علّت فعالیت داشتن در شرایط ممنوعیت، طی هماهنگی قضائی پلمپ و از ادامه فعالیت صنفی آنان جلوگیری به عمل آمد.
    فرمانده انتظامی شهرستان گرمه در پایان از عموم مردم درخواست کرد با رعایت کامل طرح فاصله گذاری اجتماعی به خدمتگزاران خود در نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌های مربوطه کمک کنند تا به یاری خدا و مدد یکدیگر بتوانیم از این شرایط سخت عبور کرده و با غلبه بر ویروس منحوس کرونا و مهار آن سلامتی و آرامش را به ارمغان بیاوریم.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *