×
×

فرمانده انتظامی خراسان شمالی
همه‌تلاش پلیس رضایتمندی وحل مشکلات مردم است

  • کد نوشته: 31149
  • ۱۴۰۰-۰۲-۰۹
  • ۰
  • سردار"سعید مطهری زاده"در حاشیه مراسم افتتاحیه مرکز فوریت های سایبری پلیس فتا، اظهار داشت: امروز با راه اندازی مرکز فوریت های سایبری پلیس فتا، این امکان فراهم شده است تا مردم عزیز به راحتی مشکلات و درخواست های سایبری خود را از طریق این مرکز به اطلاع کارشناسان پلیس فتا برسانند.
    همه‌تلاش پلیس رضایتمندی وحل مشکلات مردم است
  • تبلیغ هدفمند

    فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه پلیس باب الرضا(ع) همواره برای حل مشکلات مردم برنامه ریزی هایی را در دست اقدام دارد، گفت: تمام تلاش پلیس، رسیدگی به مشکلات و جلب رضایتمندی مردم است.

    همه‌تلاش پلیس رضایتمندی وحل مشکلات مردم است

    سردار”سعید مطهری زاده”در حاشیه مراسم افتتاحیه مرکز فوریت های سایبری پلیس فتا، اظهار داشت: امروز با راه اندازی مرکز فوریت های سایبری پلیس فتا، این امکان فراهم شده است تا مردم عزیز به راحتی مشکلات و درخواست های سایبری خود را از طریق این مرکز به اطلاع کارشناسان پلیس فتا برسانند.

    وی با اشاره به اینکه این مرکز به صورت ۲۴ ساعته آماده دریافت هرگونه شکایت و درخواست مردم عزیز است، افزود: شهروندان گرامی می توانند با شماره گیری ۰۹۶۳۸۰ در طول شبانه روز حتی روز های تعطیل با پلیس فتا ارتباط داشته باشند.

    فرمانده انتظامی استان با تاکید بر اینکه تمام تلاش پلیس حل مشکلات و جلب رضایتمندی مردم عزیز است، تصریح کرد: این موضوع می تواند به شهروندان عزیز کمک کند که اگر مشکل سایبری برایشان اتفاق افتاد بدون دغدغه و به سرعت مشکل خود را به کارشناسان اطلاع دهند.
    سردار مطهری زاده در پایان با بیان اینکه اطلاع‌رسانی، آگاه‌سازی و پیشگیری، از اولویت های پلیس فتا است، خاطر نشان کرد: با راه اندازی این مرکز امید است با برقراری ارتباط بدون واسطه‌ی پلیس فتا و مردم زمینه‌ساز افزایش دقت و سرعت عمل در روند رسیدگی به پرونده‌ها باشیم و شهروندان گرامی نیز علاوه بر تماس با این شماره می‌توانند از طریق سایت پلیس فتا از خدمات مرکز فوریت‌های سایبری بهره‌مند شوند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *