×
×

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری
۵۰روستای‌چهارمحال‌وبختیاری صاحب برق شدند

  • کد نوشته: 31195
  • ۱۴۰۰-۰۲-۰۹
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا از شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری، مجید فرهزاد افزود: برای برق‌رسانی به این روستاها با یک‌هزار و ۱۹۲ خانوار، ۱۳۸ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است که از مجموع ۵۰ روستای برق‌دار شده در دولت تدبیر و امید برق‌رسانی به ۹ روستا با ۶۵ میلیارد ریال اعتبار در سال ۹۹ بود.
    ۵۰روستای‌چهارمحال‌وبختیاری صاحب برق شدند
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری با اشاره به توسعه شبکه برق استان گفت: از سال ۱۳۹۲ تا پایان سال ۱۳۹۹ برق‌رسانی به ۵۰ روستای این استان انجام شد.

    ۵۰روستای‌چهارمحال‌وبختیاری صاحب برق شدند
    ۵۰روستای‌چهارمحال‌وبختیاری صاحب برق شدند
    ۵۰روستای‌چهارمحال‌وبختیاری صاحب برق شدند

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا از شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری، مجید فرهزاد افزود: برای برق‌رسانی به این روستاها با یک‌هزار و ۱۹۲ خانوار، ۱۳۸ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است که از مجموع ۵۰ روستای برق‌دار شده در دولت تدبیر و امید برق‌رسانی به ۹ روستا با ۶۵ میلیارد ریال اعتبار در سال ۹۹ بود.


    فرهزاد تصریح کرد: این روستاها شامل سربیشه و چشمه قاسم، نازی، تنگ هونی، منصورآباد، خلیل‌آباد و قلعه خاکی، کریم‌آباد  دره‌گرم هستند که در سال گذشته با احداث شبکه‌های توزیع برق و نصب ترانسفور ماتور، برق‌دار شده‌اند.
     وی یادآور شد: برق‌رسانی به روستاهای کشور از سیاست‌های اصلی وزارت نیرو و اولویت‌های کاری شرکت توزیع نیروی برق به‌شمار می‌رود.
    فرهزاد با اشاره به برق‌دار بودن ۷۵۳ روستای چهارمحال و بختیاری تاکنون اظهار داشت: هم‌اکنون ۹۵.۵ درصد خانوارهای روستایی و ۱۰۰ درصد خانوارهای شهری استان از نعمت برق برخوردار هستند.
    به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری ۱۰ شهرستان با افزون‌بر ۹۷۹ هزار نفر جمعیت دارد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *