×
×

میثم قرایی مسئول سازمان بسیج رسانه استان گلستان
پویش خبرنگاران همدل گلستان تاثیرات بی نظیر داشت

  • کد نوشته: 3121
  • ۱۳۹۹-۰۲-۳۱
  • ۰
  • 🔻جایگاه اصحاب رسانه در کشور یک جایگاه ارزشمند است چرا که این قشر پرتلاش در تمام صحنه ها و شرایطی که برای کشور ایجاد شده در خط مقدم حضور داشته اند.
    پویش خبرنگاران همدل گلستان تاثیرات بی نظیر داشت
  • تبلیغ هدفمند

    🔻جایگاه اصحاب رسانه در کشور یک جایگاه ارزشمند است چرا که این قشر پرتلاش در تمام صحنه ها و شرایطی که برای کشور ایجاد شده در خط مقدم حضور داشته اند.

    🔻 با لبیک به فرمان رهبر فرزانه انقلاب در راستای رزمایش کمک مومنانه تاکنون طی دو مرحله تعدادی بسته معیشتی هر کدام به ارزش ۲۰۰ هزار تومان و همچنین بیش از ۳۰۰ بسته بهداشتی در بین اصحاب رسانه آسیب دیده از کرونا طی در سه مرحله توزیع شد و دفاتر رسانه ای که متقاضی بودند بصورت جهادی پاکسازی و ضدعفونی گردید .

    🔻اصحاب قلم و رسانه و خبرنگاران در ایامی که پویش خبرنگاران همدل گلستان توسط بسیج رسانه تشکیل شد با اقدامی خودجوش، انسان دوستانه، خیرخواهانه و مومنانه به این پویش پیوستند و هر کدام از آنان به قدر وسع خویش با تولید محتوا ، جریان سازی و انعکاس این رویداد خداپسندانه خوش درخشیدند و بستر ترویج شعائر دینی از جمله انفاق و یاری رساندن به همنوعان را فراهم کرده و با به تصویر کشاندن همدلی و همراهی بی‌نظیری که در استان وجود دارد این حماسه‌ها را به یادگار گذاشتند.

    پویش خبرنگاران همدل گلستان تاثیرات بی نظیر داشت
    پویش خبرنگاران همدل گلستان تاثیرات بی نظیر داشت

    🔻 تلاش اصحاب رسانه همانند سایر بحران های گذشته کشور، در این مرحله نیز بسیار قابل تقدیر و ستایش است و قطعا در این مدت این قشر پرتلاش به درستی رسالت خود را ایفا نمودند ، القای امید و نشاط آفرینی برای جامعه و مردم در شرایطی که بیماری کرونا مشکلاتی را برای کشور ایجاد کرده بود و جلوگیری از بی‌تفاوتی مردم نسبت به دستورالعمل‌های بهداشتی از دیگر اقدامات خوب اصحاب رسانه بود که توانستند بار سنگینی را از دوش مدافعان سلامت بردارند.

    🔻 با توجه به پیام ره گشای مقام معظم رهبری حفظه اله در نیمه شعبان و مطرح کردن رزمایش کمک مومنانه در کشور خوشبختانه بار دیگر روحیه ایثار و فداکاری در استان گلستان همانند سایر نقاط کشور طنین انداز شد و الحمدالله اصحاب رسانه هم در این مدت به خوبی صحنه‌های ایثار و فداکاری را به صحنه کشیدند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *