×
×

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس
بازگشت یک‌واحدگلخانه‌ای‌راکد درفسا به‌چرخه‌تولید

  • کد نوشته: 31213
  • ۱۴۰۰-۰۲-۰۹
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب وکار به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری فارس در مطلب ارسالی روز چهارشنبه به نقل از خادم حمزه افزود: این واحد گلخانه‌ای با دریافت تسهیلات حمایتی حوزه تولید به مبلغ ۳۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال به چرخه تولید بازگشت و بدین ترتیب، ظرفیت اشتغال برای ۱۰۰ نفر در این واحد ایجاد شد.
    بازگشت یک‌واحدگلخانه‌ای‌راکد درفسا به‌چرخه‌تولید
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس گفت: یک واحد گلخانه‌ای شهرستان فسا که حدود یکسال به دلیل کمبود سرمایه در گردش تعطیل شده‌ بود، با بهره‌گیری از تسهیلات اعطایی،به چرخه تولید بازگشت.

    بازگشت یک‌واحدگلخانه‌ای‌راکد درفسا به‌چرخه‌تولید

    به گزارش بازار کسب وکار به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری فارس در مطلب ارسالی روز چهارشنبه به نقل از خادم حمزه افزود:  این واحد گلخانه‌ای با دریافت تسهیلات حمایتی حوزه تولید به مبلغ ۳۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال به چرخه تولید بازگشت و بدین ترتیب، ظرفیت اشتغال برای  ۱۰۰ نفر در این واحد ایجاد شد.


    مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس افزود: در شرایط سخت تحریم های ظالمانه و شیوع بیماری کرونا، یکی از برنامه‌های مهم دولت رفع مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی راکد و بازگرداندن آنها به چرخه تولید است.
    وی اظهار داشت: فعال کردن واحدهای تولیدی راکد در شرایط فعلی اقتصادی یک هنر در مدیریت بحران است.
    حمزه ادامه داد: منابعی که در گذشته صرف احداث واحدهای تولیدی شده در اصل سرمایه های ملی است که راکد ماندن آنها نوعی اسراف محسوب می‌شود و در شرایط فعلی که کشور نیاز به سرمایه‌گذاری برای افزایش تولید دارد و رشد اقتصادی دارد یکی از روش ها استفاده از این منابع راکد است.
    مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس با بیان اینکه دولت در سال ۱۴۰۰ که به نام تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی‌ها نامگذاری شده است، با تلاش مجدانه سعی در برداشتن موانع از مسیر فعالیت واحدهای تولیدی فعال و غیرفعال دارد و با استمهال بدهی های معوق و اعطای تسهیلات سرمایه در گردش، زمینه برای افزایش تولید و تثبیت اشتغال واحدهای تولیدی فراهم می‌شود.

    شهرستان فسا در فاصله ۱۳۰ کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *