×
×

با فرمان رییس جمهوری
افتتاح تصفیه‌خانه سدسرنی میناب

  • کد نوشته: 31233
  • ۱۴۰۰-۰۲-۱۰
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، رییس جمهوری در شصت و پنجمین پویش هر هفته الف- ب- ایران فرمان افتتاح سد سرنی میناب واقع در شرق هرمزگان را روز پنجشنبه صادر کرد.
    افتتاح تصفیه‌خانه سدسرنی میناب
  • تبلیغ هدفمند

    رییس جمهوری در شصت و پنجمین پویش هر هفته الف- ب- ایران فرمان افتتاح سد سرنی میناب واقع در شرق هرمزگان را روز پنجشنبه صادر کرد.

    افتتاح تصفیه‌خانه سدسرنی میناب
    افتتاح تصفیه‌خانه سدسرنی میناب
    افتتاح تصفیه‌خانه سدسرنی میناب

    با فرمان رییس جمهوری،

     تصفیه خانه سد سرنی میناب افتتاح شد

     به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، رییس جمهوری در شصت و پنجمین پویش هر هفته الف- ب- ایران فرمان افتتاح سد سرنی میناب واقع در شرق هرمزگان را روز پنجشنبه صادر کرد.

    مدیرعامل شرکت توسعه  منابع آب و نیروی ایران در مراسم بهره‌برداری ازاین طرح گفت:«تصفیه‌خانه سرنی»، یکی از پروژه‌های مهم ملی و آخرین بخش از «طرح سد سرنی و سامانه انتقال و تصفیه‌خانه» بوده که

    برای احداثآن، مبلغ ۳۳۰ میلیارد  ریال و ۱۵ میلیون یورو از محل اعتبارات بانک توسعه اسلامی هزینه شده است.

    سیدحسن رضوی روز پنجشنبه افزود: این طرح با هدف تامین و ارتقای کمی و کیفی آب شرب منطقه احداث شده و با اتمام عملیات اجرایی آن، هم‌اکنون آب تصفیه‌شده جهت مصارف مردم منطقه آماده تحویل شده است.

    وی ادامه داد: این تصفیه‌خانه که در شهرستان میناب واقع شده، دو مترمکعب بر ثانیه ظرفیت دارد و شامل فرآیندهای اصلی هوادهی، زلال‌سازی، فیلتراسیون، کلراسیون و شناورسازی هوای محلول (Dissolved Air Flotation) است.

    این پنجاهمین تصفیه خانه آب کشور در دولت تدبیر بوده که برای شرب جمعیت افزون بر ۸۶۴هزار نفر پیش بینی شده و شهرستان میناب با بیش از ۳۰۰هزار نفر جمعیت دومین شهربعد از بندرعباس در شرق استان هرمزگان شده است.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *