×
×

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی
راه‌اندازی مرکزیادگیری‌برای‌استعدادسنجی دانش‌آموزان دربیرجند

  • کد نوشته: 31249
  • ۱۴۰۰-۰۲-۰۱
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی روز پنجشنبه در آیین افتتاح این مرکز یادگیری گفت: ارائه خدمات مشاوره تحصیلی و تربیتی به دانش‌آموزان، تهیه و تدوین بانک آزمون‌های علمی و پرورش قوه خلاقیت و نوآوری در دانش‌آموزان از دیگر اهداف تشکیل و افتتاح این مرکز است.
    راه‌اندازی مرکزیادگیری‌برای‌استعدادسنجی دانش‌آموزان دربیرجند
  • تبلیغ هدفمند

    مرکز یادگیری موسسه فرهنگی – آموزشی امام حسین (ع) با هدف شناسایی، پرورش، هدایت و شکوفاسازی استعدادهای بالقوه دانش‌آموزان در بیرجند افتتاح شد.

    راه‌اندازی مرکزیادگیری‌برای‌استعدادسنجی دانش‌آموزان دربیرجند
    راه‌اندازی مرکزیادگیری‌برای‌استعدادسنجی دانش‌آموزان دربیرجند
    راه‌اندازی مرکزیادگیری‌برای‌استعدادسنجی دانش‌آموزان دربیرجند

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی روز پنجشنبه در آیین افتتاح این مرکز یادگیری گفت: ارائه خدمات مشاوره تحصیلی و تربیتی به دانش‌آموزان، تهیه و تدوین بانک آزمون‌های علمی و پرورش قوه خلاقیت و نوآوری در دانش‌آموزان از دیگر اهداف تشکیل و افتتاح این مرکز است.

    محمدعلی واقعی از دانش‌آموزان، اولیا و معلمان به عنوان جامعه هدف این مرکز یاد کرد و افزود: مرکز یادگیری موسسه فرهنگی – آموزشی امام حسین (ع) در همه روزهای هفته، صبح و عصر آماده ارائه خدمات به جامعه هدف خود است.

    مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به برخورداری یک هزار دانش‌آموز موسسه امام حسین (ع) از مزایای این مرکز گفت: دانش‌آموزان دختر و پسر سایر مدارس در دوره‌های مخلف تحصیلی نیز می‌توانند از خدمات آموزشی و فرهنگی این مرکز استفاده کنند.

    وی با بیان اینکه پس از استعدادسنجی دانش‌آموزان در دو گروه دسته‌بندی می‌شوند تصریح کرد: علاوه بر خدمات آموزشی، دانش‌آموزان دوره متوسطه اول عضو مرکز از برنامه‌های شرکت دانش بنیان مهر شرق، آموزش ساخت، تولید و هدایت پهپاد و آموزش ساخت و شناخت پرتوها بهره‌مند می‌شوند.

    واقعی افزود: از مهر سال جاری شاهد راه‌اندازی فعالیت‌های سرگروه‌های آموزشی به منظور رصد خدمات ارائه شده آموزشی، راه‌اندازی گروه‌های اندیشه‌ورز به منظور گفتمان‌سازی سند تحول بنیادین و بیانیه گام دوم انقلاب مطابق شعار سال در این مرکز خواهیم بود.

    وی با اشاره به رایگان بودن خدمات آموزشی و فوق برنامه نظیر کلاس‌های کنکور و آموزش پهپاد در این مرکز بیان کرد: برای دانش‌آموزانی که موفق به گذراندن دوره‌های آموزشی، فرهنگی، پرورشی و فوق برنامه این مرکز شوند، تحت نظارت سازمان مدیریت مدرک صادر می‌شود و گواهینامه می‌گیرند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *