×
×

رئیس جهادکشاورزی محلات
تولید۶۴تن گوشت‌ماهی‌قزل‌آلا در محلات

  • کد نوشته: 31270
  • ۱۴۰۰-۰۲-۱۰
  • ۰
  • رئیس جهادکشاورزی محلات گفت: ۶۴تن گوشت ماهی قزل‌آلا به ارزش ۳۰ میلیارد ریال پارسال در محلات تولید و و روانه بازار مصرف شد. تولید۶۴تن گوشت‌ماهی‌قزل‌آلا در محلات به گزارش بازار کسب وکحار به نقل از ایرنا، «احمدرضا جعفری» روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ۵۴۶ هزار قطعه بچه ماهی قزل‌آلا پارسال در […]

    تولید۶۴تن گوشت‌ماهی‌قزل‌آلا در محلات
  • تبلیغ هدفمند

    رئیس جهادکشاورزی محلات گفت: ۶۴تن گوشت ماهی قزل‌آلا به ارزش ۳۰ میلیارد ریال پارسال در محلات تولید و و روانه بازار مصرف شد.

    تولید۶۴تن گوشت‌ماهی‌قزل‌آلا در محلات
    تولید۶۴تن گوشت‌ماهی‌قزل‌آلا در محلات
    تولید۶۴تن گوشت‌ماهی‌قزل‌آلا در محلات

    به گزارش بازار کسب وکحار به نقل از ایرنا، «احمدرضا جعفری» روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ۵۴۶ هزار قطعه بچه ماهی قزل‌آلا پارسال در ۹ مزرعه آبزی پروری این شهرستان به مساحت ۱۰ هزار و ۳۰۰ متر مربع رهاسازی شد.


    وی اضافه کرد: ۶۰ هزار قطعه بچه ماهی ۱۰ گرمی آمور نیز سال گذشته در ۶ واحد آبزی پروری محلات به مساحت پنج هزار مترمربع رهاسازی شد.
    رئیس جهاد کشاورزی محلات گفت: ۲۰ تن گوشت ماهی گرمابی آمور به ارزش پنج میلیارد ریال پارسال در این شهرستان صید و در مناطق همجوار توزیع شد. 
    جعفری افزود: این واحدهای تولیدی برای ۵۰ نفر از بیکاران شهرستان فرصت اشتغال فراهم کرده است.
     محلات واقع در جنوب استان مرکزی با ۵۵ هزار نفر جمعیت، قطب تولید سنگ تزئینی ساختمان، ماهیان زینتی و گل و گیاه زینتی کشور است

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *