×
×

رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری کرج
رفع‌تصرف۸۰۰مترمربع ملک‌تجاری‌عمومی کرج

  • کد نوشته: 31315
  • ۱۴۰۰-۰۲-۱۱
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، احمد خیری روز جمعه به خبرنگاران، گفت: این املاک از سال ۱۳۸۷ توسط تعدادی غرفه دار در بازار ولیعصر (عج) واقع در خیابان قلم شاهین ویلا کرج به صورت غیر قانونی تصرف شده بود که صبح امروز با حکم قضایی و با حضور نیروی انتظامی رفع تصرف شدند.
    رفع‌تصرف۸۰۰مترمربع ملک‌تجاری‌عمومی کرج
  • تبلیغ هدفمند

    رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری کرج اعلام کرد که ۸۰۰ متر مربع املاک تجاری عمومی این کلانشهر با حکم قضایی پس از ۱۳ سال رفع تصرف شد.

    رفع‌تصرف۸۰۰مترمربع ملک‌تجاری‌عمومی کرج
    رفع‌تصرف۸۰۰مترمربع ملک‌تجاری‌عمومی کرج
    رفع‌تصرف۸۰۰مترمربع ملک‌تجاری‌عمومی کرج

     به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، احمد خیری روز  جمعه به خبرنگاران، گفت: این املاک از سال ۱۳۸۷ توسط تعدادی غرفه دار در بازار ولیعصر (عج) واقع در خیابان قلم شاهین ویلا کرج  به صورت غیر قانونی تصرف شده بود که صبح امروز با حکم قضایی و با حضور نیروی انتظامی رفع تصرف شدند.

    وی بیان داشت:  افرادی با اخذقرارداد تجاری پیش از سال ۸۷ در تعدادی از غرفه های بازار ولیعصر (عج) شهرداری کرج فعالیت خود را آغاز کردند اما پس از پایان قرارداد بدون پرداخت هیچ وجهی به شهرداری به حضور خود در غرفه ها ادامه دادند و از اموال عمومی سواستفاده می کردند.

    وی ارزش ملک آزادسازی شده را ۱۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این ملک  با حکم قضایی و با همکاری نیروی انتظامی و شهرداری منطقه ۶ رفع تصرف شد.

    رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری کرج بیان داشت: تا چند روز آینده بیش از ۸۰۰ مترمربع از املاک تجاری شهرداری کرج در بازار ولیعصر(عج) خیابان قلم  رفع تصرف و آزادسازی خواهد شد.

    خیری گفت: در راستای اختیارات حاصله وفق ماده واحده لایحه قانونی نحوه واگذاری غرف و میادین مصوب ۱۳۵۸ شورای انقلاب با اخذ حکم از مقام قضایی و علیرغم ابلاغ اخطار به متصرفین جهت تخلیه و رفع تصرف از ملک متعلق به شهرداری (بیت المال)رفع تصرف شد.

    وی بیان داشت:  به دلیل غیراصولی و ناایمن بودن غرفه ها،  این واحدها تخریب و در آینده نزدیک یک بازار نسل جدید در محل بازار کنونی ولیعصر(عج) خیابان قلم کرج ساخته می شود.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *