×
×

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان جم
توزیع۱۵۰سبدمعیشتی در جم استان‌بوشهر

  • کد نوشته: 31318
  • ۱۴۰۰-۰۲-۱۱
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، عادل آموزگار روز جمعه در حاشیه توزیع این بسته‌های معیشتی به رسانه‌ها اعلام کرد: در کنار برگزاری برنامه‌های قرآنی و فرهنگی که به صورت مجازی و حضوری در بقاع متبرکه برگزار می‌شود، طرح ضیافت همدلی با هدف تهیه و توزیع ارزاق برای نیازمندان با همکاری مرکز افق امامزادگان سید حبیب الله (ع) و بی بی بانو(ع) اجرا شد.
    توزیع۱۵۰سبدمعیشتی در جم استان‌بوشهر
  • تبلیغ هدفمند

    رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان جم گفت: ۱۵۰ سبد معیشتی در قالب طرح ضیافت همدلی بین نیازمندان شهرستان جم از توابع استان بوشهر توزیع شد.

    توزیع۱۵۰سبدمعیشتی در جم استان‌بوشهر

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، عادل آموزگار روز جمعه در حاشیه توزیع این بسته‌های معیشتی به رسانه‌ها اعلام کرد: در کنار برگزاری برنامه‌های قرآنی و فرهنگی که به صورت مجازی و حضوری در بقاع متبرکه برگزار می‌شود، طرح ضیافت همدلی با هدف تهیه و توزیع ارزاق برای نیازمندان با همکاری مرکز افق امامزادگان سید حبیب الله (ع) و بی بی بانو(ع)  اجرا شد.

    وی اضافه کرد: این سبدهای معیشتی شامل برنج، روغن، ماکارونی، رب گوجه فرنگی، سویا و حبوبات در میان نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا هستند.

    رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان جم گفت: ارزش هر یک از این بسته‌ها ۵۰۰ میلیون ریال  است که نیازهای غذایی اولیه خانوار را شامل می‌شود.

    آموزگار یادآور شد: از ابتدای سال تاکنون ۳۰۰ سبد معیشتی طی ۲ مرحله از محل اجرای امینانه نیات واقفین خیراندیش شهرستان جم کمک‌های مومنانه جمع آوری و در بین نیازمندان شهرستان توزیع شده است.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *