×
×

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی
باران مهمان ۱۲شهرستان خراسان‌رضوی

  • کد نوشته: 31324
  • ۱۴۰۰-۰۲-۱۱
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، مرتضی اثمری روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس اطلاعات رسیده در شهرستانهای قوچان، سرخس، چناران، مشهد، نیشابور، تربت حیدریه، کاشمر، گناباد، درگز، فریمان، بردسکن و کلات نادر خراسان رضوی نیز بارش باران گزارش شده است.
    باران مهمان ۱۲شهرستان خراسان‌رضوی
  • تبلیغ هدفمند

     کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش باران که از دیشب در خراسان رضوی آغاز شد، ۱۲ شهرستان این استان را فراگرفت که بیشترین میزان آن در درگز با ۱۴ میلیمتر ثبت شده است.

    باران مهمان ۱۲شهرستان خراسان‌رضوی
    باران مهمان ۱۲شهرستان خراسان‌رضوی
    باران مهمان ۱۲شهرستان خراسان‌رضوی

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، مرتضی اثمری روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس اطلاعات رسیده در شهرستانهای قوچان، سرخس، چناران، مشهد، نیشابور، تربت حیدریه، کاشمر، گناباد، درگز، فریمان، بردسکن و کلات نادر خراسان رضوی نیز بارش باران گزارش شده است.


    وی خاطر نشان کرد: پس از درگز بیشترین بارش در شهرستانهای قوچان و کلات به ترتیب با ۱۲ و ۷ میلیمتر ثبت شده است.  
    وی بیان کرد: این بارشهای رگباری  به طور متناوب و با شدت و ضعف تا روزهای پایانی هفته آینده در استان خراسان رضوی ادامه خواهد داشت.
    وی گفت: بارشهای پیش بینی شده همراه با رعد و برق و افزایش ابرناکی با احتمال آبگرفتگی و ایجاد رواناب در نواحی شمالی و غربی خراسان رضوی پیش بینی شده است.
    اثمری ادامه داد: طی این مدت وزش باد شدید همراه با گرد و خاک، کاهش میدان دید، کاهش کیفیت هوا همراه با احتمال خسارت در نواحی شمالی و جنوبی خراسان رضوی طی روزهای پیش رومورد انتظار است.
    وی با اشاره به کاهش قابل ملاحظه دما در خراسان رضوی برای امروز گفت: بیشینه دمای امروز، جمعه  مشهد ۲۵ درجه سلسیوس پیش بینی شده است که نسبت به روز گذشته ۶ درجه کاهش دارد.
    وی افزود: برای روزهای آینده میانگین دما بین یک تا دو درجه در خراسان رضوی در نوسان است.
    قوچان با کمینه دمای ۱۱ درجه سلسیوس و مه ولات با بیشینه دمای ۳۷ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستانهای خراسان رضوی در طول ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.
    بیشترین وزش باد طی این مدت در شهرستان سبزوار خراسان رضوی با سرعت ۸۶ کیلومتر بر ساعت گزارش شده‌ است.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *