×
×

دفتر امور زنان و خانواده استانداری فارس
برگزاری دوره‌آموزش‌مجازی‌قرآن در استانداری‌فارس

  • کد نوشته: 31358
  • ۱۴۰۰-۰۲-۱۱
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس له نقل از سیده معصومه دستغیب مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری فارس افزود: این دوره آموزشی با همکاری موسسه جامعه القرآن الکریم و اهل البیت علیهم السلام واحد خواهران برگزار می شود.
    برگزاری دوره‌آموزش‌مجازی‌قرآن در استانداری‌فارس
  • تبلیغ هدفمند

    دفتر امور زنان و خانواده استانداری فارس اعلام کرد: این دفتر با همکاری موسسات قرآنی دوره آموزشی مجازی تخصصی و عمومی قرآن برگزار می‌کند.

    برگزاری دوره‌آموزش‌مجازی‌قرآن در استانداری‌فارس

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس له نقل از  سیده معصومه دستغیب مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری فارس افزود: این دوره آموزشی با همکاری موسسه جامعه القرآن الکریم و اهل البیت علیهم السلام واحد خواهران برگزار می شود.

    وی بیان کرد:آموزش های تخصصی قرآن کریم شامل آموزش روخوانی و روانخوانی، تجوید، صوت و لحن و حفظ تخصصی کل قرآن کریم به همراه ترجمه و مفاهیم و برگزاری کلاس های کارشناسی ارشد است و  پیش نیاز همه آموزش ها گذراندن دوره عمومی روخوانی و روانخوانی قرآن کریم است.

    دستغیب افزود: پس از گذراندن دوره های آموزشی به افراد مدرک اعطا خواهد شد.

    وی ادامه داد: با هماهنگی که با معاونت توسعه و منابع استانداری فارس انجام شده، کارکنان زن استانداری و خانواده هایشان و همچنین خانواده های کارکنان مرد استانداری می توانند به صورت رایگان در این دوره شرکت کنند.

    متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره ۰۹۳۰۸۹۷۲۲۷۱ تماس بگیرند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *