×
×

مدیرعامل شرکت بهره برداری قطار شهری تبریز و حومه
تاخیر در فعالیت متروی‌تبریز

  • کد نوشته: 31373
  • ۱۴۰۰-۰۲-۱۱
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، بهرام فرهخت روز شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به فرا رسیدن شب های پر فضیلت قدر و شهادت مولای متقیان امیرالمومنین (ع)، اضافه کرد: بر همین اساس ساعات خدمات رسانی متروی تبریز مصادف با ۱۲ و ۱۶ ماه جاری با ۲ ساعت تاخیر شروع خواهد شد.
    تاخیر در فعالیت متروی‌تبریز
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرعامل شرکت بهره برداری قطار شهری تبریز و حومه گفت: مترو این شهر طی روزهای یکشنبه و پنجشنبه هفته جاری با ۲ ساعت تاخیر فعالیت خواهد کرد.

    تاخیر در فعالیت متروی‌تبریز

    تاخیر در فعالیت متروی‌تبریز
    تاخیر در فعالیت متروی‌تبریز

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، بهرام فرهخت روز شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به فرا رسیدن شب های پر فضیلت قدر و شهادت مولای متقیان امیرالمومنین (ع)، اضافه کرد: بر همین اساس ساعات خدمات رسانی متروی تبریز مصادف با ۱۲ و ۱۶ ماه جاری با ۲ ساعت تاخیر شروع خواهد شد.

    وی افزود: پذیرش مسافر قطار شهری تبریز تنها در روزهای یکشنبه و پنجشنبه این هفته با دو ساعت تاخیر از ساعت ۰۹:۳۰ صبح تا ۱۹:۰۰ عصر انجام خواهد شد و روزهای دیگر هفته طبق معمول قبلی و از ساعت ۰۷:۳۰ صبح خدمات رسانی آغاز می شود.

    مترو تبریز در پنج خط (چهار خط اصلی و یک خط حومه‌ای) به طول کلی ۱۰۰ کیلومتر طراحی شده‌است.

    در حال حاضر خط یک متروی تبریز به طول ۱۷٫۲ کیلومتر در ۱۸ ایستگاه از ایستگاه ایل‌گلی تا ایستگاه نور در حال بهره‌برداری است.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *